[Ingezonden] Smart IM presenteert verhelderende Masterclass -De wereld van Google & Wetgeving
- B2b
- 4 nov 2019 @ 11:14
- Link
-
Sales
BBP Media - Branded content
- 4 nov 2019 @ 11:14
- Sales
Online marketingbureau Smart IM organiseert dit najaar weer een Masterclass, ditmaal in samenwerking met maatgevend advocatenkantoor The Law Factor. In de komende kennissessie zullen de juridische aspecten van online marketing centraal staan.
Leidraad voor juridische aspecten van online marketing
Het juridische aspect van online marketing luistert nauw, en maar weinig ondernemers zijn op de hoogte van de voorschriften. CEO Bas de Goeje: “De veranderingen binnen de AVG-wetgeving, Google met eigen richtlijnen; vele e-commercespecialisten zien door de bomen het bos niet meer. Goede intenties zijn bij lange na niet meer genoeg om staande te blijven in het woelige landschap van de online marketing wet- en regelgeving.” Daarom geeft Smart IM in de nieuwe Masterclass juridisch onderbouwd advies en wordt er met innovatieve blik gekeken naar veelvoorkomende valkuilen en vraagstukken in de onlinesector.
Smart IM bundelt krachten
Smart IM is met meer dan 16 jaar ervaring één van de grondleggers van de Nederlandse internetmarketing. Met unieke eigen technologie, interne tooling en het deskundig inzetten van big data, is het data-driven bedrijf marktleider op het gebied van SEO en toonaangevend op het gebied van SEA, CRO en content.
De online disciplines beheerst Smart IM als geen ander, en voor professioneel inzicht in het specialistische domein van de rechtspraak slaan zij nu de handen ineen met The Law Factor. ‘Vindingrijk’, ‘creatief’ en ‘ondernemend’ zijn de woorden die The Law Factor het meest aanspreken. Het advocatenbureau is dan ook al jarenlang expert in het begeleiden van business innovators.
Deelnemers verrijken met inzicht en innovatieve kennis
Advocate Marloes Meddens-Bakker van The Law Factor vertolkt een rol als keynote-spreker en zal juridisch zwaarwegende kwesties kristalhelder toelichten. Deskundige inhouse sprekers, waaronder Team Lead SEO dr. Alexander van Aken, leveren daarnaast een waardevolle bijdrage gebaseerd op diepgewortelde know-how. Zij gaan de diepte in over de valkuilen van Google Analytics, Google Compliancy en hoe de wettelijke regels zich verhouden tot de richtlijnen van Google.
De Masterclass vindt plaats op 20 en 21 november te Hilversum. Inschrijven voor de Masterclass – De wereld van Google & Wetgeving kan via de website van Smart IM.
Dit is een ingezonden artikel. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid van MarketingTribune.
-
Sales
- Werkt bij: BBP Media
- Functie:
- Website:
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing