[Ingezonden] Smart IM presenteert verhelderende Masterclass -De wereld van Google & Wetgeving
- B2b
- 4 nov 2019 @ 11:14
- Link
-
Sales
BBP Media - Branded content
- 4 nov 2019 @ 11:14
- Sales
Online marketingbureau Smart IM organiseert dit najaar weer een Masterclass, ditmaal in samenwerking met maatgevend advocatenkantoor The Law Factor. In de komende kennissessie zullen de juridische aspecten van online marketing centraal staan.
Leidraad voor juridische aspecten van online marketing
Het juridische aspect van online marketing luistert nauw, en maar weinig ondernemers zijn op de hoogte van de voorschriften. CEO Bas de Goeje: “De veranderingen binnen de AVG-wetgeving, Google met eigen richtlijnen; vele e-commercespecialisten zien door de bomen het bos niet meer. Goede intenties zijn bij lange na niet meer genoeg om staande te blijven in het woelige landschap van de online marketing wet- en regelgeving.” Daarom geeft Smart IM in de nieuwe Masterclass juridisch onderbouwd advies en wordt er met innovatieve blik gekeken naar veelvoorkomende valkuilen en vraagstukken in de onlinesector.
Smart IM bundelt krachten
Smart IM is met meer dan 16 jaar ervaring één van de grondleggers van de Nederlandse internetmarketing. Met unieke eigen technologie, interne tooling en het deskundig inzetten van big data, is het data-driven bedrijf marktleider op het gebied van SEO en toonaangevend op het gebied van SEA, CRO en content.
De online disciplines beheerst Smart IM als geen ander, en voor professioneel inzicht in het specialistische domein van de rechtspraak slaan zij nu de handen ineen met The Law Factor. ‘Vindingrijk’, ‘creatief’ en ‘ondernemend’ zijn de woorden die The Law Factor het meest aanspreken. Het advocatenbureau is dan ook al jarenlang expert in het begeleiden van business innovators.
Deelnemers verrijken met inzicht en innovatieve kennis
Advocate Marloes Meddens-Bakker van The Law Factor vertolkt een rol als keynote-spreker en zal juridisch zwaarwegende kwesties kristalhelder toelichten. Deskundige inhouse sprekers, waaronder Team Lead SEO dr. Alexander van Aken, leveren daarnaast een waardevolle bijdrage gebaseerd op diepgewortelde know-how. Zij gaan de diepte in over de valkuilen van Google Analytics, Google Compliancy en hoe de wettelijke regels zich verhouden tot de richtlijnen van Google.
De Masterclass vindt plaats op 20 en 21 november te Hilversum. Inschrijven voor de Masterclass – De wereld van Google & Wetgeving kan via de website van Smart IM.
Dit is een ingezonden artikel. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid van MarketingTribune.
-
Sales
- Werkt bij: BBP Media
- Functie:
- Website:
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing