DirectResearch en #GivingTuesdayNL starten samenwerking
- B2b
- 16 jan 2020 @ 09:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Onderzoek
- 16 jan 2020 @ 09:56
- Sjaak Hoogkamer
Marktonderzoeksbureau DirectResearch en #GivingTuesdayNL gaan voorlopig voor 1 jaar een samenwerking aan op het gebied van marktonderzoek.
DirectResearch gaat de #GivingTuesdayNL beweging voorzien van nieuwe marktinzichten, relevante feiten, cijfers, trends en ontwikkelingen binnen de goede doelen-sector. Sinds 2012 is GivingTuesday uitgegroeid tot een dag waarop wereldwijd gezamenlijk vrijgevigheid wordt gevierd, mogelijk gemaakt door de samenwerking van miljoenen mensen die de kracht van sociale media daarvoor inzetten.
DirectResearch gaat de #GivingTuesdayNL beweging voorzien van nieuwe marktinzichten, relevante feiten, cijfers, trends en ontwikkelingen binnen de goede doelen-sector.
Ook in Nederland is GivingTuesday sinds 2019 actief als beweging. #GivingTuesdayNL wordt gevierd op de eerste dinsdag na Black Friday en Cyber Monday. Dit jaar op dinsdag 1 december 2020. Onder het motto Geef om en aan een ander helpen organisaties of particulieren een goed doel of iemand anders door bijvoorbeeld te doneren, vrijwilligerswerk te doen of spullen in te zamelen. Iedereen kan meedoen: als individu, als goed doel, bedrijf, sportclub, buurtvereniging en serviceclub.
Stefan Klomp, client consultant bij DirectResearch: ‘Wij voeren een 0- en 1-meting uit over naamsbekendheid, imago, geefbereidheid, PR. Resultaat van de samenwerking is dat wij de GivingTuesday organisatie helpen met het verzamelen van inzichten over deze issues. Dit geeft hen sturingsinformatie en munitie om de PR te verbeteren en de beweging nog meer onder de aandacht te brengen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing