SAN inspiratiesessie: bouw aan de kracht van jouw merk
- B2b
- 20 jan 2020 @ 09:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Kennissessie
- 20 jan 2020 @ 09:56
- Sjaak Hoogkamer
Bij Miele Nederland in Vianen werden vrijdag 17 januari de SAN Juryvoorzitters geïnspireerd door Jeroen van Eck (Strategy Director/Founder) van ‘Bureau van het Jaar 2018’ Joe Public Take-Away Advertising met zijn kijk op jureren onder de titel: ‘The gamechanger in ons vak’.
Van Eck vertelde in zijn presentatie hoe bureaus een jury kunnen verleiden met hun verhaal c.q. case. Al met al passend bij het DNA van de SAN, namelijk kennisdelen. Hij gaf daarbij ook een serieuze boodschap mee aan onze achterban, de adverteerders van Nederland: ‘Investeer en bouw voldoende aan de kracht van jouw merk!’
Bovendien werd de bijeenkomst aangegrepen om de aanwezige juryvoorzitters te briefen over het jureren en het begeleiden van het juryproces, geleid door Caroline van Turennout (Zeeman, SAN bestuurslid en voorzitter van de Jurycommissie).
DE SAN JURYVOORZITTERS 2019-2020
Business-to-Business: Youry Bredewold / Dolby Global en Karlien Serrarens / PwC
Corporate (incl. Personeel): Jolanda Ravenek / Eneco en Martijn Swijghuisen Reigersberg /
ABN AMRO
Dienstverlening: Mariëtte Leenhouts / Randstad Groep Nederland en Marieke Nijhoff / NS
Dienstverlening Financieel: Martijn Couwenberg / Centraal Beheer en Chris Kersbergen / Rabobank
Durables: Hidde-Jan Haven / MINI en Patricia Slootjes / Miele
Fast Moving: Cees Hannema / Unilever en Marieke Jansen-Rentmeester / FrieslandCampina
Non-Profit & Overheid: Marieke de Klein / Het Scheepvaartmuseum en Kolja Urban / KWF
Retail: Mariëlle Rooswinkel / Karwei en Annemarie Swijtink / McDonald’s
Smart Idea: Sylvia Coumans / PostNL en Marcel Kalmeijer / ISS Facility Services
Vrije Tijd: Ana Henriques / TUI en Ingrid Timmer / Storytel
Branding 360°: Jan-Willem Brüggenwirth / Talpa Network en Mariëlle Krouwel / de Volksbank
Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid ‘con amore’ ter beschikking. De ruim 220 SAN juryleden zijn allen zeer ervaren marketing en communicatie specialisten die werkzaam zijn bij adverteerders en minimaal 5 jaar op senior niveau.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing