Hogeschool en uitgeverij starten marketinginnovatie lab

Hogeschool en uitgeverij starten marketinginnovatie lab
  • B2b
  • 17 feb 2020 @ 10:20
  • 13947 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Innovatie

De opleiding Commerciële economie van Avans Hogeschool in Den Bosch start in samenwerking met Offspring Media een marketing innovatie lab.

De strategische samenwerking tussen de hogeschool en de online uitgeverij heeft als doel om het bedrijfsleven meer te betrekken bij de learning community van de opleiding. Studenten krijgen een actieve rol in de ontwikkeling van nieuwe diensten op het gebied van marketing en de verdere groei van de startup.  

Offspring Media is een bedrijf dat content en e-commerce samenbrengt in de vorm van een online uitgeverij met verschillende platformen voor zwangere vrouwen en jonge moeders. In Nederland en Duitsland is het bedrijf actief met verschillende online content platformen, waaronder MamaLove.nl, Für Mamas en Meervoormamas.nl. Daarnaast is er recent een zwangerschapsapp gelanceerd en worden er producten in de doelgroep verkocht via verschillende webshops, waaronder Gewoonborstvoeding.nl.

Hogeschool en uitgeverij geven met samenwerking studenten mogelijkheid mee te denken over marketinginnovatie

Mathijs Visser, medeoprichter van Offspring Media, licht toe: ‘De samenwerking met Avans Commerciële Economie in Den Bosch geeft ons veel mogelijkheden om ons bedrijf verder te laten groeien. Er zijn veel talentvolle studenten binnen de studie Commerciële Economie met interesse in online marketing. We willen graag samen met deze talenten aan de slag met nieuwe innovaties en nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketing automation, dashboards en data gedreven marketingoplossingen.’

 

‘Vanuit onze opleiding willen we steeds beter met het bedrijfsleven samenwerken,’ vult Mickel Dielissen, verantwoordelijke relatiebeheer Commerciële Economie, aan. ‘We willen continu vernieuwen en verbeteren. De samenwerking met Offspring Media binnen het marketing innovatie lab zorgt ervoor dat we nu ook echt een bedrijf binnen onze muren hebben zitten. Studenten kunnen daar binnen lopen en in praktijk ervaren wat er allemaal komt kijken bij het runnen van een startup. Ook kunnen ze direct zien wat het effect is van de projecten die ze oppakken in het lab. Mathijs en zijn team voegen veel kennis en ervaring toe, die onze studenten binnen hun opleiding kunnen gebruiken.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken