[branded content] Ontwikkel een data driven strategie

[branded content] Ontwikkel een data driven strategie
  • B2b
  • 11 feb 2020 @ 09:00
  • 12290 x gelezen
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Branded content
  • 11 feb 2020 @ 09:00
  • 12290 x gelezen
  • Sales

Hoe kan je op basis van klantinzichten een strategie ontwikkelen en implementeren in een organisatie? Met de nieuwe post-master opleiding Data Driven Strategie & Organisatie zet je een eerste stap naar een data gedreven organisatie.

Waarom een opleiding op het gebied van data driven strategie?
Veel organisaties worstelen om een visie te ontwikkelen hoe data in te zetten om hun bedrijfsdoelstellingen te halen. Digitalisering van klantcontact, privacy wetgeving, cloud computing en artificial intelligence maken het organisaties lastig om gestructureerd met data om te gaan. Terwijl data één van de belangrijkste assets zijn die een organisatie heeft. De omgeving wordt als gevolg van digitalisering steeds dynamischer en klanten veeleisender en zonder een customer data strategie wordt het heel lastig om te overleven.

De rol van de klant
De rol van de klant is in het digitale tijdperk compleet veranderd. Persoonlijk communiceren is veranderd van onderscheidend vermogen naar een dissatisfier. Het verwachtingspatroon is, als gevolg van veel e-commerce bedrijven, gestegen en klanten verwachten zowel binnen b2c als b2b dat een organisatie rekening houdt met hun individuele behoeftes. De post-master opleiding Data Driven strategie heeft als doel om jou als professional op te leiden je organisatie te helpen hun communicatie, marketing, sales en service meer datadriven te maken. Doel is niet alleen actuele kennis en kunde bij te brengen maar deze ook direct toe te passen in de praktijk. Je wordt gecoacht en begeleid om voor je eigen organisatie (of opdrachtgever) een plan van aanpak en business case te maken.

“Deze opleiding is een unieke opleiding die nieuw is voor Nederland en België. Data en intelligence wordt veel gebruikt voor beleid en plannen. De uitdaging is om data actionable in te zetten op een manier dat de klant en de organisatie hier beide beter van worden. Deze opleiding is een prachtige uitbreiding van onze portfolio en past uitstekend in ons huidig aanbod van specialistische opleidingen op het gebied van Customer Centricity, Digitale marketing en Digitale Transformatie.” – Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School.

De opleiding bestaat uit 10 colleges, een casedag en het schrijven van een eigen data driven strategie plan. In 12 dagdelen word je als professional met een aantal jaren werkervaring opgeleid in dit sterk ontwikkelende vakgebied. Lees meer over de opleiding >>

Over Beeckestijn Business School 

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data professionals. We combineren strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen, incompanytrajecten en traineeships. 

 

Omdat #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen, organiseren we regelmatig clinics en publiceren nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via beeckestijn.org.

Sales
  • Sales

  • Werkt bij: BBP Media
  • Functie:
  • Website:
  • Profiel »

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken