[NMW] Vincent Karremans: ‘Online event biedt veel voordelen'
- B2b
- 21 jul 2020 @ 13:41
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 21 jul 2020 @ 13:41
- Lucas Boon
Vincent Karremans (33) is medeoprichter van banenplatform Magnet.me. Op Nima Marketing Week komt hij spreken over de vraag waar volgens hem iedere marketeer tegenaan loopt: hoe maak ik van iets saais iets cools? ‘En ik beloof je, er valt ook wat te lachen.’
Nima Marketing Week vindt plaats van 1 t/m 3 september in DeFabrique te Utrecht. Ga hier naartoe voor meer informatie en tickets. Vincent Karremans spreekt op woensdag 2 september om 15:30 uur in Kalvermelk 1.
Wat is het laatste nieuws bij Magnet.me?
We zijn sinds kort bezig met het organiseren van online career events en het is waanzinnig om te zien hoe goed dat werkt. Bovendien biedt het veel voordelen ten opzichte van fysieke carrière-evenementen, zoals geen reistijd en gewoon in je trainingsbroek met werkgevers kunnen spreken. Sterker nog: uit onderzoek blijkt dat ruim 52% van de deelnemers aan ons eerste online event vindt dat fysieke events niet meer hoeven terug te komen.
Voor welke marketinguitdaging staat Magnet.me op dit moment en welke rol speel jij daarin?
We willen onafhankelijk van betaalde advertising-kanalen worden, daar ben ik nu zelf druk mee bezig.
Nima Marketing Week vindt dit jaar zowel live als online plaats. Wat vind je van deze opzet?
Echt prima; online events werken goed in mijn optiek en bieden ook veel voordelen. Door het te combineren met live pak je the best of both worlds.
Waarom doen bezoekers er verstandig aan naar jouw talk te komen?
Wij zijn een scale-up die komen praten over een probleem dat elke marketeer tegenkomt: hoe maak ik van iets saais iets cools? En ik beloof je, er valt ook wat te lachen.
Welke andere talk zou je willen aanbevelen en waarom?
Die van Jortijn Bijl van Afas. Een waanzinnig bedrijf en Jortijn is echt een expert op het gebied van employer branding.
Hoelang blijf je op de borrel na afloop hangen?
Zolang de bitterballen warm zijn.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing