[NMW] Vincent Karremans: ‘Online event biedt veel voordelen'

[NMW] Vincent Karremans: ‘Online event biedt veel voordelen'
  • B2b
  • 21 jul 2020 @ 13:41
  • 36734 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Evenement

Vincent Karremans (33) is medeoprichter van banenplatform Magnet.me. Op Nima Marketing Week komt hij spreken over de vraag waar volgens hem iedere marketeer tegenaan loopt: hoe maak ik van iets saais iets cools? ‘En ik beloof je, er valt ook wat te lachen.’

Nima Marketing Week vindt plaats van 1 t/m 3 september in DeFabrique te Utrecht. Ga hier naartoe voor meer informatie en tickets. Vincent Karremans spreekt op woensdag 2 september om 15:30 uur in Kalvermelk 1.

Wat is het laatste nieuws bij Magnet.me?

We zijn sinds kort bezig met het organiseren van online career events en het is waanzinnig om te zien hoe goed dat werkt. Bovendien biedt het veel voordelen ten opzichte van fysieke carrière-evenementen, zoals geen reistijd en gewoon in je trainingsbroek met werkgevers kunnen spreken. Sterker nog: uit onderzoek blijkt dat ruim 52% van de deelnemers aan ons eerste online event vindt dat fysieke events niet meer hoeven terug te komen.

Voor welke marketinguitdaging staat Magnet.me op dit moment en welke rol speel jij daarin?

We willen onafhankelijk van betaalde advertising-kanalen worden, daar ben ik nu zelf druk mee bezig.

Nima Marketing Week vindt dit jaar zowel live als online plaats. Wat vind je van deze opzet?

Echt prima; online events werken goed in mijn optiek en bieden ook veel voordelen. Door het te combineren met live pak je the best of both worlds.

Waarom doen bezoekers er verstandig aan naar jouw talk te komen?

Wij zijn een scale-up die komen praten over een probleem dat elke marketeer tegenkomt: hoe maak ik van iets saais iets cools? En ik beloof je, er valt ook wat te lachen.

Welke andere talk zou je willen aanbevelen en waarom?

Die van Jortijn Bijl van Afas. Een waanzinnig bedrijf en Jortijn is echt een expert op het gebied van employer branding.

Hoelang blijf je op de borrel na afloop hangen?

Zolang de bitterballen warm zijn.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken