Nieuwe leden SAN bestuur
- B2b
- 8 sep 2020 @ 10:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 8 sep 2020 @ 10:28
- Sjaak Hoogkamer
Marieke Jansen-Rentmeester (FrieslandCampina) en Joost Vossen (Elsevier) zijn per 5 september toegetreden tot het bestuur van de SAN. Jansen-Rentmeester is Brand Director bij Campina en Vossen is Director Customer Centricity bij Elsevier.
Zij brengen volgens diercteur Frits Schruing van SAN beiden jarenlange ervaring mee als marcomspecialisten. Jansen-Rentmeester in de branche Fast Moving Consumer Goods en Vossen binnen de telecommunicatiebranche en de wetenschappelijke uitgeversbranche. Daarnaast hebben zij beide geruime jaren zowel als jurylid en juryvoorzitter een rol gespeeld binnen de SAN.
Inspiratiebron
Jansen-Rentmeester: ‘De SAN is al jaren een grote inspiratiebron voor mij en mensen uit het vak. Ik ben vereerd dat ik daar de komende jaren in het bestuur een bijdrage aan kan leveren.’ Vossen: ‘Het is fantastisch toe te treden tot dit energieke bestuur dat als doel heeft adverteerders te helpen en te bouwen op elkaars kennis en ervaring. Zeker in deze tijden waarin adverteerders met een nieuwe realiteit moeten zien om te gaan (van covid tot Facebook-boycot tot reputatiemanagement), maar waarin ook weer langzaamaan wat ruimte lijkt te zijn voor optimisme in campagnes.’
Jeroen Hubert, voorzitter SAN: ‘Met de toetreding van Marieke en Joost wordt het SAN bestuur verrijkt met twee hele sterke marketeers. Hiermee verrijken wij tevens de diversiteit van het bestuur op het vlak van branche, marketing specialisme en de balans vrouw-man.’
De jaarlijkse uitreiking SAN Accenten 2019 vindt plaats op 30 september a.s. vanaf 16.30 uur. Het wordt vanwege Covid19 een live stream uitzending. Voor meer informatie: www.sanaccent.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing