Stefanie van Rootselaar directeur Fight cancer
- B2b
- 27 jan 2021 @ 10:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 27 jan 2021 @ 10:53
- Lucas Boon
Stefanie van Rootselaar is benoemd tot de nieuwe directeur van stichting Fight Cancer. Ze neemt het stokje over van Limore Noach. Van Rootselaar komt van Air France-KLM.
Noach blijft als lid van de Raad van toezicht betrokken bij de stichting.
Bij Air France-KLM was Van Rootselaar als teamlead communications verantwoordelijk voor alle campagnes in de Benelux. Hiervoor werkte ze als managing director Europe bij PR-bureau Future Factor en dáárvoor als marketeer en brand manager bij DPG Media. Volgens Fight cancer past Van Rootselaar's 'authentieke karakter' goed bij de stichting. De focus in 2021 ligt voornamelijk op het verder uitbouwen van het merk, de uitrol van nieuwe evenementconcepten voor fondsenwerving en het lanceren van het online platform Lovelife.nl, waarmee de stichting wil laten zien hoe het samen met 'heel Nederland' fondsen werft.
Van Rootselaar: 'Wat een mooie kans om een bijdrage te leveren aan een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte meer is. De merkwaarden van de stichting (te weten: betrokken, positief, open en daadkrachtig, red.) sluiten naadloos aan op hoe ik in het leven sta. Ik geloof sterk in onze missie om mensen te inspireren om samen vanuit de liefde voor het leven een vuist te maken tegen kanker. Ik kijk er ontzettend naar uit om dat -samen met het team- te bewerkstelligen.’
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing