Stefanie van Rootselaar directeur Fight cancer

Stefanie van Rootselaar directeur Fight cancer
  • B2b
  • 27 jan 2021 @ 10:53
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Stefanie van Rootselaar is benoemd tot de nieuwe directeur van stichting Fight Cancer. Ze neemt het stokje over van Limore Noach. Van Rootselaar komt van Air France-KLM.

Noach blijft als lid van de Raad van toezicht betrokken bij de stichting.

Bij Air France-KLM was Van Rootselaar als teamlead communications verantwoordelijk voor alle campagnes in de Benelux. Hiervoor werkte ze als managing director Europe bij PR-bureau Future Factor en dáárvoor als marketeer en brand manager bij DPG Media. Volgens Fight cancer past Van Rootselaar's 'authentieke karakter' goed bij de stichting. De focus in 2021 ligt voornamelijk op het verder uitbouwen van het merk, de uitrol van nieuwe evenementconcepten voor fondsenwerving en het lanceren van het online platform Lovelife.nl, waarmee de stichting wil laten zien hoe het samen met 'heel Nederland' fondsen werft.

Van Rootselaar: 'Wat een mooie kans om een bijdrage te leveren aan een wereld waarin kanker geen dodelijke ziekte meer is. De merkwaarden van de stichting (te weten: betrokken, positief, open en daadkrachtig, red.) sluiten naadloos aan op hoe ik in het leven sta. Ik geloof sterk in onze missie om mensen te inspireren om samen vanuit de liefde voor het leven een vuist te maken tegen kanker. Ik kijk er ontzettend naar uit om dat -samen met het team- te bewerkstelligen.’

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken