Isropa gaat verder als &Olives Travel
- B2b
- 4 feb 2021 @ 06:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Grafisch design
- 4 feb 2021 @ 06:41
- Sjaak Hoogkamer
Touroperator Isropa Reizen, al bijna vijftig jaar actief in Nederland, heeft haar naam veranderd in &Olives Travel. De naam past naar eigen zeggen beter bij alles waar de vakantieganger na de coronaperiode zich prettig bij voelt: warmte, vertrouwen, authenticiteit en individuele aandacht.
De nieuwe naam en het logo is ook een verwijzing naar authentieke vakantiebestemmingen waar lokale tradities nog onderdeel zijn van het straatbeeld in plaats van folklore.
Directeur Ton Vendrig: ‘&Olives Travel staat voor onze nieuwe koers: vakantieaanbieder van kleinschalige, mediterrane bestemmingen, ver weg van het massatoerisme.’
Het bedrijf startte ooit als Midden-Oosten specialist, maar ontwikkelde zich de afgelopen jaren tot een touroperator met juist een toename aan bestemmingen rond de Middellandse Zee. &Olives Travel biedt reizen aan in de landen Griekenland, Cyprus, Israël, Jordanië, Oman, Malta, Portugal, Italië en Marokko. Afgelopen najaar, tijdens de coronaperode, werd op zoek gegaan naar een naam die de nieuwe kwaliteiten uitdroeg, maar die tegelijk dicht bij de persoonlijke kwaliteit en warme service bleef die de klanten gewend zijn. Vendrig: ‘Olijf en olijfboom hebben alles in zich van wie we al zijn en in welke richting we willen groeien: beide ogen modern en fris en tegelijkertijd vormen ze de traditionele, universele symbolen van het mediterrane gevoel. Bovendien verwijst de gestage groei van de olijfboom naar de geduldige koers die wij al decennia samen met onze investeerders volgen.’ &Olives Travel is onderdeel van de Afifi Groep, die is gevestigd in Israël. Dit familiebedrijf doet al sinds 1922 zaken in onder meer transport, vastgoed en toerisme en heeft wereldwijd meer dan 2000 werknemers in dienst.
Olijf en olijfboom hebben alles in zich van wie we al zijn en in welke richting we willen groeien
Authentieke producten
&Olives Travel biedt volgens Vendrig vakanties vol onvergetelijke persoonlijke ervaring, ondersteund door een team dat bijna ouderwetse persoonlijke aandacht combineert met jarenlange reiservaring en -kennis. Vendrig: ‘Wie ver weg gaat, begint eerst heel dichtbij, namelijk bij zichzelf. Hoe ziet mijn ideale vakantie eruit? Wij denken mee. Ons doel is eerst die persoonlijke wensenlijst boven tafel te krijgen. Vervolgens kunnen wij, samen met onze partners met wie we soms al decennia samenwerken, een vakantie geheel op maat leveren. Dat kan dan van alles zijn. Heel actief: individueel, via een Fly & Drive of in een groep. Onderscheidend. Met heel veel bijzondere adresjes. Maar dat hoeft niet. Ieder zijn ding. Zie je jezelf liever lekker luieren, misschien wel onder een olijfboom, dan ook zullen wij onze nieuwe naam waarmaken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing