Auke Boersma leidt Adcombi

Auke Boersma leidt Adcombi
  • B2b
  • 12 apr 2021 @ 11:24
  • 19092 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Auke Boersma (50) is de nieuwe CEO van martech-platform Adcombi. Hij wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie en internationale expansie van het bedrijf.

Adcombi biedt met 25 werknemers een zogenoemde Saas-oplossing voor programmatic advertising op lokaal niveau aan merken als Coca-Cola, Heineken, Volksbank en Ben & Jerry's. Boersma werkt al langer voor Adcombi, in de rol van consultant en strategisch adviseur. Daarvoor werkte hij bij onder meer Adlink Group en Scoot Media.

Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi, zegt: 'We staan aan de vooravond van serieuze internationale scaling. Met het aantrekken van Auke als CEO voegen we direct internationale Saas-expertise toe aan onze organisatie. Hij heeft bewezen binnen het programmatic ecosysteem succesvol martech-bedrijven internationaal op te kunnen schalen. Daarnaast past zijn aanpak goed bij onze groeiambities.'

Boersma zelf vult aan: 'Ik werk inmiddels zeven maanden aan verschillende projecten voor Adcombi en de gesprekken die ik als onderdeel daarvan in de FMCG-, retail-, bank- en automotive-industrie heb gevoerd, bevestigen hoe bijzonder de Saas-oplossing van Adcombi is. Die enorme potentie plus de strategische doelstellingen en wensen voor expansie en groei zijn voor mij belangrijke pijlers waarop ik deze carrièrebeslissing met veel plezier en energie neem.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken