Doe mee met voice-enquête om emotie in marketing te ontdekken

Doe mee met voice-enquête om emotie in marketing te ontdekken
  • B2b
  • 7 apr 2021 @ 11:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Onderzoek

Emotie is de belangrijkste bouwsteen voor het vergroten van de mentale marktpositie. Marketeers zijn zich daar veelal bewust van, maar tegelijkertijd laat het aspect zich ook moeilijk definiëren. Daarom starten we samen met Validators een grootschalig onderzoek.

Want wat is emotie dan in communicatie? En kunnen we de mate van emotionele beleving wellicht al doorrekenen in de ROI?

Hoe gaat een Nederlandse marketeer hiermee om? Doe nu mee aan het onderzoek en help in 5 minuten de positie van emotie in merkbouw helder te krijgen.

Wat krijg jij ervoor terug: inzicht in de data, een webinar en de resultaten worden gepubliceerd op MarketingTribune.

Voice maakt deelname nog makkelijker

Let op: deze enquête heeft een unieke Voice-optie. Audio geeft de onderzoekers een completer beeld, omdat het ook onbewust gedrag in kaart brengt. Voor jou betekent het dat je nog sneller door de vragen bent.

Klik hier om mee te doen.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken