bvA ziet ledenaantal groeien
- B2b
- 20 mei 2021 @ 08:39
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 mei 2021 @ 08:39
- Sjaak Hoogkamer
BvA netwerk van merkleiders verwelkomde in 2020 merken als Basic Fit, Bever, Koninklijke Auping, Stichting Bloemenbureau Holland, Dutch Film Works, State of Art, PWC en A. Vogel. Het aantal opzeggingen bleef beperkt tot drie.
Het aantal bvA leden stond daarmee op 1 januari 2021 op 110 merkleiders. Ook in 2021 lijkt de groeitrend te worden voortgezet.
‘De pandemie bracht merken zowel zware problemen als mogelijkheden om een maatschappelijke bijdrage te leveren. Juist onder deze omstandigheden is bvA er om steun én inspiratie te bieden, leden van elkaar te laten leren en samen op te komen voor de belangen van merken,’ aldus bvA voorzitter Erik van Engelen tijdens de jaarvergadering.
Tijdens de algemene ledenvergadering werd afscheid genomen van bestuurslid en voorzitter van de bvA/VIA werkgroep Privacy, Machiel Bolhuis (Eneco), die per 1 juni overstapt naar een nieuwe werkgever (Oracle). bvA is hem zeer dankbaar voor zijn jarenlange actieve betrokkenheid, met name op het privacy dossier.
De leden gingen tijdens de jaarvergadering unaniem en enthousiast akkoord met de herbenoeming van bestuursleden Heleen Crielaard, Valerie van Schaick en Brenda Smith.
Het huidige bvA bestuur is daarmee als volgt samengesteld:
- Erik van Engelen, voorzitter, Algemeen Directeur a.i. Wildlands Adventure Zoo
- Nicole Freid, vice-voorzitter, Directeur Marketing & Innovatie HAK
- Heleen Crielaard, penningmeester, Group Marketing Director Incentro
- Arno de Jong, CMO Nederlandse Loterij
- Louise Meijer, Director Brand and Communications VodafoneZiggo B.V.
- Valerie van Schaick, Business Executive Officer Food Nestlé Nederland B.V.
- Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience A.S. Watson
- Aart Jan van Triest, CEO Fitchannel.com
- Theo van Uffelen, European Marketing Manager Yakult Europe B.V.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing