Neurensics en ISMI gaan samenwerken
- B2b
- 25 mei 2021 @ 09:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Onderzoek
- 25 mei 2021 @ 09:46
- Sjaak Hoogkamer
Stichting ISMI zet een volgende stap in het uitbreiden en verbreden van haar kennisplatform door een langdurige samenwerking aan te gaan met bureau Neurensics, bekend van onderzoek naar de invloeden van marketing op het brein van de consument als shopper.
Neurensics verbindt haar expertise aan het grootste platform voor business to shopper netwerk.
Niet alleen zal de opgedane kennis uit neurologisch onderzoek ten goede komen aan de ISMI leden, het ISMI zal ook zelf onderzoeken initiëren met behulp van de technieken van Neurensics zoals MRI en fNIRS onderzoek.
Walter Limpens (researcher bij Neurensics): ‘Wij zien in de samenwerking een goede mogelijkheid de kennis rond shopper marketing te vergroten en te delen met alle leden en tegelijk verrassende nieuwe onderzoekstechnieken in de shopper-praktijk toe te passen.’
Bram Nauta (bestuurslid ISMI): ‘Dit is een langgekoesterde wens: samenwerking met een gespecialiseerd bureau als Neurensics naast de samenwerking die we al eerder aankondigden met bureau Markteffect. Ik zie ook uit naar de synergetische effecten die dit alles zal opleveren.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing