Neurensics en ISMI gaan samenwerken

Neurensics en ISMI gaan samenwerken
  • B2b
  • 25 mei 2021 @ 09:46
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Onderzoek

Stichting ISMI zet een volgende stap in het uitbreiden en verbreden van haar kennisplatform door een langdurige samenwerking aan te gaan met bureau Neurensics, bekend van onderzoek naar de invloeden van marketing op het brein van de consument als shopper.

Neurensics verbindt haar expertise aan het grootste platform voor business to shopper netwerk.

Niet alleen zal de opgedane kennis uit neurologisch onderzoek ten goede komen aan de ISMI leden, het ISMI zal ook zelf onderzoeken initiëren met behulp van de technieken van Neurensics zoals MRI en fNIRS onderzoek.

Walter Limpens (researcher bij Neurensics): ‘Wij zien in de samenwerking een goede mogelijkheid de kennis rond shopper marketing te vergroten en te delen met alle leden en tegelijk verrassende nieuwe onderzoekstechnieken in de shopper-praktijk toe te passen.’

Bram Nauta (bestuurslid ISMI): ‘Dit is een langgekoesterde wens: samenwerking met een gespecialiseerd bureau als Neurensics naast de samenwerking die we al eerder aankondigden met bureau Markteffect. Ik zie ook uit naar de synergetische effecten die dit alles zal opleveren.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken