1 juli wereldwijde diversiteitspeiling onder marketeers
- B2b
- 3 jun 2021 @ 18:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Onderzoek
- 3 jun 2021 @ 18:00
- Sjaak Hoogkamer
De World Federation of Advertisers (WFA) kondigt de start aan van de eerste wereldwijde peiling ooit onder medewerkers in de marketing- en communicatie-industrie. Het onderzoek is bedoeld om vast te stellen wat de stand zaken is op het gebied van diversiteit en inclusie binnen de branche.
Onderzocht wordt hoe divers de branche is samengesteld en hoe medewerkers de aanpak binnen hun eigen organisatie ervaren.
De Nederlandse aanjagers van dit initiatief zijn bvA -de Nederlandse evenknie van WFA- en VIA, samen met partners van het Dutch Marketing Diversity Fund en overige branchegenoten.
Heel Nederland vult in op 1 juli
Het doel van de gezamenlijke aanpak is om maximale deelname aan de peiling te realiseren en dit te bereiken door de All-in dag op 1 juli a.s. te organiseren: de dag waarop iedereen uit het vak tijd reserveert om de survey in te vullen.
Alle organisaties zullen hun achterban oproepen om mee te doen aan deze All-in dag, precies één jaar na de oprichting van het Dutch Marketing Diversity Fund.
Henriette van Swinderen, directeur van bvA: 'Door grootschalige participatie aan het onderzoek wordt het mogelijk om Nederland-specifieke inzichten te krijgen in de huidige situatie, zodat we als branche kunnen werken aan een werkomgeving waarin iedereen zich erkend en gewaardeerd voelt.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing