'Jellow Go' helpt startups en scale-ups aan freelance talent
- B2b
- 23 jul 2021 @ 10:42
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 jul 2021 @ 10:42
- Michiel van Zaane
On demand freelance platform Jellow lanceert ‘Jellow Go’, een no cure no pay-model voor onder andere startups of scale-ups. Hierdoor kunnen kleinere organisaties makkelijker gebruik maken van het freelancenetwerk van Jellow zonder abonnementskosten.
Jellow werkt normaliter met een abonnementsmodel waarmee opdrachtgevers onbeperkt toegang krijgen tot een netwerk van inmiddels 50.000 freelance-specialisten. Zij hebben hierdoor de mogelijkheid om direct contact te zoeken met de schaarse profielen op de arbeidsmarkt, zoals developers, online marketeers en recruiters. Het abonnementsmodel is zeer geschikt voor bedrijven die vaker een freelancer inhuren, maar minder voor kleinere bedrijven - zoals startups en scale-ups die een enkele keer een freelancer nodig hebben. Speciaal voor deze doelgroep biedt het platform nu een nieuw instapmodel: ‘Jellow Go’.
Talent extreem moeilijk te vinden
Lars Evers, Co-founder Jellow: ‘De wereld gaat weer open en er is momenteel een enorme behoefte aan talent om weer snel op te kunnen schalen. Dit talent is op de huidige arbeidsmarkt extreem moeilijk te vinden. De vraag naar freelancers is daardoor groter dan ooit. Met ons nieuwe instapmodel willen we ons netwerk van goede freelancers ook voor kleinere bedrijven toegankelijk maken. Ook zij hebben veel behoefte aan goede mensen, maar hebben vaak geen toegang tot netwerken en systemen. Met ‘Jellow Go’ kunnen zij op basis van ‘no cure no pay’ gebruik maken van ons enorme freelancenetwerk, en hoeven zij niet direct een abonnement af te sluiten.’
Het introductiepakket ‘Jellow Go’ is ook geschikt voor andere organisaties die eenmalig iemand zoeken of het platform eerst willen uitproberen. Voor deze service vraagt Jellow 5 euro per uur aan platformkosten en zorgt naast het vinden van de juiste freelancer ook voor alle administratie. ‘We weten nog niet hoelang we ‘Jellow Go’ op deze manier aan gaan bieden, maar vooralsnog slaat het aan’ vervolgt Evers. ‘Sinds de introductie vorige maand loopt het storm en hebben we al veel snelgroeiende bedrijven en freelancers aan elkaar kunnen introduceren. En daar gaat het uiteindelijk om.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing