Maatschappelijke uitdagingen centraal in campagne PwC

Maatschappelijke uitdagingen centraal in campagne PwC
  • B2b
  • 13 okt 2021 @ 10:23
  • 5327 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met een brede campagne in de massamedia lanceert PwC haar nieuwe campagne: The New Equation. Het accountants- en advieskantoor wil daarmee zijn rol in de maatschappelijke context van vandaag laten zien.

De uitdagingen van deze tijd zijn groter dan ooit tevoren met een klimaatcrisis en flexibilisering van de arbeidsmarkt en digitalisering. Bedrijven, organisaties en overheden zijn volgens PwC daarom momenteel vooral op zoek naar vertrouwen en duurzame oplossingen.

Met deze nieuwe mediacampagne wil PwC 'laten zien welke bijdrage zij kan leveren om bedrijven, organisaties en overheden te helpen om antwoorden te vinden op de maatschappelijke uitdagingen van vandaag en morgen.'

Dit doet PwC vooral door ‘de kracht van haar mensen in te zetten en door onverwachte combinaties te maken van expertises, ervaringen en technologie, die samen voor nieuwe, onverwachte oplossingen zorgen in de beweging naar een duurzame toekomst, voor iedereen.’

De campagne is een coproductie tussen het Amerikaanse R/GA en het Nederlandse N=5. De strategische begeleiding is in handen van Marc Oosterhout. Bij PwC zijn Karlien Serrarens en Lea Vissers verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken