Trix van der Vleuten aan de slag bij Philips

Trix van der Vleuten aan de slag bij Philips
  • B2b
  • 5 okt 2021 @ 09:31
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Trix van der Vleuten heeft een nieuwe functie. De oud CMO van KFC wordt Global Senior Director Brand Creation & Planning bij Philips Domestic Appliances.

Op haar LinkedIn profiel noemt ze zich vereerd deze functie te mogen vervullen: ‘Sinds de start hebben de innovatie en technologie van Philips miljarden mensen beïnvloed. Ik wil bijdragen aan een gezondere, gelukkigere en duurzamere toekomst. Ik ben trots om deel uit te maken van een grote wereldwijde groep getalenteerde en creatieve mensen, die allemaal werken met een gemeenschappelijk doel om een betere toekomst voor de wereld te garanderen.’

Eerder was Van der Vleuten actief als CMO van KFC. Zo stond ze nog in MarketingTribune 15. Het interview met haar is hier te lezen.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken