Trix van der Vleuten aan de slag bij Philips
- 5 okt 2021 @ 09:31
- Ryan Baij
Trix van der Vleuten heeft een nieuwe functie. De oud CMO van KFC wordt Global Senior Director Brand Creation & Planning bij Philips Domestic Appliances.
Op haar LinkedIn profiel noemt ze zich vereerd deze functie te mogen vervullen: ‘Sinds de start hebben de innovatie en technologie van Philips miljarden mensen beïnvloed. Ik wil bijdragen aan een gezondere, gelukkigere en duurzamere toekomst. Ik ben trots om deel uit te maken van een grote wereldwijde groep getalenteerde en creatieve mensen, die allemaal werken met een gemeenschappelijk doel om een betere toekomst voor de wereld te garanderen.’
Eerder was Van der Vleuten actief als CMO van KFC. Zo stond ze nog in MarketingTribune 15. Het interview met haar is hier te lezen.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing