Ambassadors Sound wordt Public Audio

Ambassadors Sound wordt Public Audio
  • B2b
  • 30 nov 2021 @ 15:34
  • 10652 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Na veertien jaar stappen mede-oprichters Ed Meijaard, Rens Pluijm en Sebastiaan Roestenburg uit Ambassadors. Samen met Joep Meijburg zijn zij per 1 oktober een nieuwe onafhankelijke sound studio in Amsterdam gestart: Public audio.

Het team van sound designers, componisten en producers richt zich op het maken van audio voor zowel traditionele als digitale media. Eerder werkten ze aan projecten voor o.a. ASN Bank, Albert Heijn, Adidas, Škoda, Audi, Hermès, McDonald’s, Heineken, EA Games en Uber.

Rens: ‘Wij geloven in sound design en muziek als ambacht. Natuurlijk werken we al jaren goed samen met bureaus en productiemaatschappijen, maar we zijn makers, geen marketeers. Wij willen met elke productie terug naar de kern: goed luisteren. En zo met aandacht soundtracks maken die inspireren en onderdeel zijn van de productie als geheel. Kwaliteit, visie en enthousiasme gaan bij Public Audio boven alles.’

Ed: ‘Door onze onafhankelijkheid kan Public Audio voor iedereen werken en kunnen we ons richten op datgene waar we het beste in zijn: met een kritisch en ervaren oor een goede productie neerzetten. Het is tenslotte het eindresultaat dat telt.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken