DentsuAchtung helpt Arch & Hook bij nieuwe brand positioning

DentsuAchtung helpt Arch & Hook bij nieuwe brand positioning
  • B2b
  • 17 nov 2021 @ 08:10
  • 11947 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Arch & Hook heeft DentsuAchtung gevraagd hun nieuwe brand positioning en identity door te vertalen naar een nieuw platform dat ze de mogelijkheid biedt hun duurzame objecten te etaleren.

Arch & Hook maakt producten van hergebruikt materiaal. Simpel gezegd is de missie om single used plastics uit te faseren. Zo snel mogelijk. Het begon met duurzame kledinghangers - en hoewel het productportfolio op dit moment al veel breder is - betekent dit dat het grootste gedeelte van de klanten van Arch & Hook uit de mode-industrie komt.

Duurzaamheid
De uitdaging voor DentsuAchtung was het matchen van de website met de rol van Arch & Hook als voorloper in de duurzame innovatie in met name de mode-industrie. De balans van veel kleurgebruik met whitespace, de scrolling animaties en innovatie grid - alles staat in het teken van het impliciet en expliciet communiceren van de missie van Arch & Hook.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken