Jori Besteman Marketing & Communicatie Lead Sas Benelux
- B2b
- 30 nov 2021 @ 10:05
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 nov 2021 @ 10:05
- Michiel van Zaane
Sas, marktleider in analytics, benoemt Jori Besteman tot Marketing & Communicatie Lead voor de Benelux. In deze rol is Besteman verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de marketingstrategie en -programma’s in Nederland, België en Luxemburg.
Eerder was Besteman verantwoordelijk voor de marketing en communicatie bij snelgroeiende cybersecurity scale-up Zivver, betrokken bij de succesvolle lancering van vacaturesite Indeed in de Benelux en werkte hij voor Accenture. Besteman startte zijn loopbaan - na een studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam (UvA) - als strateeg bij een aantal marketingbureaus.
Jori Besteman is enthousiast over zijn nieuwe functie: ‘SAS is een sterk merk met een rijke historie en een duurzame blik op de toekomst. De manier waarop het bedrijf bijdraagt aan innovaties voor een duurzamere en betere wereld én de unieke bedrijfscultuur, spreken me enorm aan. Met de lancering van de nieuwe wereldwijde brand campagne ‘Curiosity Forever’ eerder dit jaar, brengen we nieuwsgierigheid als kern van de SAS-cultuur en -waarden zowel intern als extern tot leven. Die nieuwsgierigheid is iets wat mij persoonlijk erg aantrok in SAS. Niet alleen omdat ik zelf enorm nieuwsgiering ben, ik geloof bovendien dat een goede dosis nieuwsgierigheid de kern vormt van menselijke vooruitgang. Ik ben dan ook zeer gemotiveerd om de nieuwe, wereldwijde brand campagne ‘Curiosity Forever’ in de Benelux succesvol uit te rollen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing