Mentha professionaliseert Touch Network
- B2b
- 22 nov 2021 @ 13:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 nov 2021 @ 13:45
- Sjaak Hoogkamer
Mentha investeert in Touch Network, een specialist in loyalty-, incentive- en promotieservices, door de bedrijven Touch TVCC (Tickets, Vouchers, Codes, Cards), Touch Incentive Marketing en Jibe Commerce samen te voegen.
Hierdoor ontstaat naar eigen zeggen ‘een sterke speler op het gebied van klant- en medewerkersprogramma’s.’
Touch TVCC richt zich op promoties en programma’s voor klant- en medewerkerstevredenheid en Touch Incentive Marketing is een specialist in loyaltymarketing.
De twee vielen voorheen onder de dezelfde groep, maar werkten veelal afzonderlijk van elkaar. Jibe Commerce ontwikkelt specifieke software om deze programma’s in goede banen te leiden.
Dennis van den Berg, oprichter van Touch en de CEO van Touch Network (zie foto boven): ‘Dankzij de investering en actieve deelname van Mentha worden alle activiteiten op elkaar afgestemd. Door dit samen te voegen, wordt Touch Network een partner voor bestaande en nieuwe klanten, waaronder de grotere supermarkten, warenhuizen, tankstations, pretparken, automerken en energieleveranciers.’
Na de samenvoeging en de vorming van Touch Network zal de nieuwe onderneming zich richten op zowel een buy & build strategie als verdere (internationale) organische groei door het aantrekken van nieuwe klanten. Het doel is met name om van Touch Network een grotere internationale speler te gaan maken.
Van den Berg vervolgt: ‘Door de krachten te bundelen kunnen we onze bestaande en toekomstige klanten beter en breder bedienen. Het partnership met Mentha maakt verdere uitbreiding en groei mogelijk, waardoor we nog steviger in de markt komen te staan. Onze klanten profiteren van een solide loyalty-platform als resultaat.’
Edwin Witvoet, oprichter van Jibe: ‘We hebben een uniek platform ontwikkeld, dat de opzet en uitrol van uiteenlopende loyalty-programma’s gestroomlijnd laat verlopen. Doordat we nu dichter op elkaar zitten, kunnen we een efficiency-slag slaan en ons platform nog effectiever inzetten.’
Mark van Ingen, partner bij Mentha: ‘Loyaltyprogramma’s zijn een niet meer weg te denken instrument om klanten te binden en nieuwe doelgroepen aan te trekken. Door deze drie partijen samen te voegen, ontstaat ruimte voor nieuwe activiteiten en verdere groei.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing