BvA draagt drie nieuwe bestuursleden voor

BvA draagt drie nieuwe bestuursleden voor
  • B2b
  • 1 apr 2022 @ 08:18
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Bond van Adverteerders draagt drie nieuwe bestuursleden voor: Nathalie Lam, Charlotte Zelders en Richard van Schaik. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 18 mei 2022 kunnen de leden stemmen over deze voorgestelde benoemingen.

Erik van Engelen, voorzitter BvA, is blij met de versterking. ‘Met de komst van Nathalie, Charlotte en Richard kunnen we de succesvolle koers van de afgelopen jaren waarin we stevig gegroeid zijn, doorzetten in 2022 en verder. Deze drie professionals brengen naast hun uitgebreide ervaring ook specifieke kennis mee op topics zoals privacy, diversiteit en marketing-effectiviteit; voorbeelden van onderwerpen die bij onze kennissessies en belangenbehartiging hoog op de agenda staan.’ 

Nathalie Lam, Global Head of Sponsorship and Lead Inclusion & Diversity bij Philips. Nathalie werkt sinds 2014 in verschillende marketingfuncties bij Philips en is sinds 2020 voorzitter van de bvA Taskforce Inclusion & Diversity en lid van de Taskforce I & D bij de World Federation of Advertisers. In 2018 stond zij in de top 50 kleurrijke marketing lijst. 

Charlotte Zelders, Chief Marketing Officer ANWB. Charlotte werkt sinds 2020 bij ANWB in deze rol en heeft hiervoor diverse (digital) marketing- en mediafuncties vervuld bij PepsiCo en Campina. Als actief bvA-lid heeft zij onder meer zitting in de Effie jury. In 2020 behaalde Charlotte een notering in de Next Leadership 50 van MT/Sprout.

Richard van Schaik, Partner en specialist Privacy en Media/Entertainment bij DLA Piper. Richard ondersteunt bvA al jaren bij juridische vraagstukken, leidt de jaarlijkse kennissessies ‘Update Reclamerecht’ en is sinds 2018 actief lid van de bvA/VIA Werkgroep Privacy.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken