BvA draagt drie nieuwe bestuursleden voor
- B2b
- 1 apr 2022 @ 08:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 apr 2022 @ 08:18
- Michiel van Zaane
De Bond van Adverteerders draagt drie nieuwe bestuursleden voor: Nathalie Lam, Charlotte Zelders en Richard van Schaik. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 18 mei 2022 kunnen de leden stemmen over deze voorgestelde benoemingen.
Erik van Engelen, voorzitter BvA, is blij met de versterking. ‘Met de komst van Nathalie, Charlotte en Richard kunnen we de succesvolle koers van de afgelopen jaren waarin we stevig gegroeid zijn, doorzetten in 2022 en verder. Deze drie professionals brengen naast hun uitgebreide ervaring ook specifieke kennis mee op topics zoals privacy, diversiteit en marketing-effectiviteit; voorbeelden van onderwerpen die bij onze kennissessies en belangenbehartiging hoog op de agenda staan.’
Nathalie Lam, Global Head of Sponsorship and Lead Inclusion & Diversity bij Philips. Nathalie werkt sinds 2014 in verschillende marketingfuncties bij Philips en is sinds 2020 voorzitter van de bvA Taskforce Inclusion & Diversity en lid van de Taskforce I & D bij de World Federation of Advertisers. In 2018 stond zij in de top 50 kleurrijke marketing lijst.
Charlotte Zelders, Chief Marketing Officer ANWB. Charlotte werkt sinds 2020 bij ANWB in deze rol en heeft hiervoor diverse (digital) marketing- en mediafuncties vervuld bij PepsiCo en Campina. Als actief bvA-lid heeft zij onder meer zitting in de Effie jury. In 2020 behaalde Charlotte een notering in de Next Leadership 50 van MT/Sprout.
Richard van Schaik, Partner en specialist Privacy en Media/Entertainment bij DLA Piper. Richard ondersteunt bvA al jaren bij juridische vraagstukken, leidt de jaarlijkse kennissessies ‘Update Reclamerecht’ en is sinds 2018 actief lid van de bvA/VIA Werkgroep Privacy.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing