Inzendingen Customer Data Award 2022 geopend
- B2b
- 12 mei 2022 @ 11:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 mei 2022 @ 11:12
- Sjaak Hoogkamer
Op 1 december 2022 wordt met de DDMA Customer Data Award 2022 voor de 16e keer de organisatie bekroond die het integraal managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.
Daarnaast wordt er een nieuwe prijscategorie geïntroduceerd: de Data Challenger Award.
Cases kunnen vanaf 12 mei tot en met 15 september 2022 worden ingediend via customerdataaward.nl.
De DDMA Customer Data Award is de competitie voor teams en organisaties die zichzelf op de kaart willen zetten als autoriteit op het gebied van de inzet van klantdata. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaar volgt in de voetsporen van onder meer Hema, ANWB, KPN, ING en WNF. Naast de Customer Data Award en de Data Challenger Award wordt er dit jaar ook wederom gestemd voor de publieksprijs.
De Data Challenger Award is geschikt voor organisaties – klein of groot – die het gebruik van data (nog) niet integraal binnen het marketingdomein hebben kunnen implementeren, maar wel impact hebben laten zien op een specifieke uitdaging of onderdeel binnen hun organisatie. Inzendingen kunnen bestaan uit projecten waarvan een organisatie brede uitrol nog moet plaatsvinden.
Net als vorig jaar is de uitreiking via een livestream te volgen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing