Nima maakt doorstart met award Company of the Year
- B2b
- 17 jun 2022 @ 09:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 jun 2022 @ 09:25
- Sjaak Hoogkamer
Vorig jaar hebben Adformatie, Nima en PIM in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards. Op de NMD22 – 16 juni 2022 – kondigde Nima aan dat het volgend jaar doorgaat met de prijs voor NIMA Company of the Year. Ook komt er in 2023 een Nima Lintjesregen.
De award Company of the Year zal uitgereikt worden op de Nima Marketing Day, in drie categorieën: voor een klein, middelgroot en groot bedrijf. Jurycriteria worden nog verder uitgewerkt, maar zullen in ieder geval passen bij dat waar Nima voor staat: een integrale marketingaanpak in het bedrijf met aantoonbare economische en maatschappelijke waarde en waar aandacht is voor permanente educatie voor het marketingteam.
Teamprestatie in de spotlight
Kirsten Andres RM, voorzitter/directeur NIMA: ‘Marketing is een teamprestatie en het is een vak dat we moeten blijven vieren. Hoe mooi is het dan dat je jaarlijks de schijnwerpers kan richten op een bedrijf met een verdomd goed marketingteam om zo aandacht te vragen voor ons mooie vak?’
Nima Lintjesregen
Naast de teamprestatie gaat Nima het vak ook nog op een ander manier vieren, namelijk met de Nima Lintjesregen. Jaarlijks is er de kans om iemand in het zonnetje te zetten, iemand die dat jaar iets heel bijzonders voor een bepaald onderdeel van het marketingvak heeft gepresteerd.Op de NMD22 kreeg hoofdredacteur Luuk Ros van Marketingfacts alvast symbolisch het eerste lintje.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing