Patrick Kuijsters directeur Brand, Marketing & Communications ABN Amro

Patrick Kuijsters directeur Brand, Marketing & Communications ABN Amro
  • B2b
  • 27 jun 2022 @ 09:28
  • 9413 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Patrick Kuijsters wordt per 1 juli 2022 de nieuwe directeur Brand, Marketing & Communications bij ABN Amro. Kuijsters werkt momenteel bij de Volksbank als Lead Expertise Center Business en was daarvoor Directeur Marketing & Digital bij dezelfde bank.

Kuijsters heeft ruime ervaring op het gebied van marketing, communicatie en branding. Hij werkte in verschillende merk- en marketingrollen bij onder andere Sara Lee Douwe Egberts, KPN en - sinds 2013 - SNS en De Volksbank. Bij KPN was Kuijsters als marketingdirecteur onder andere verantwoordelijk voor de vereenvoudiging van de merkportfolio en het toekomstvast positioneren van het merk KPN voor zowel de zakelijke - als particuliere markt. Onderdeel hiervan was het rebranden van merken als Primafoon, Het Net, Digitenne en Planet Internet. Bij SNS heeft Kuijsters het merk opnieuw vormgegeven naar een no-nonsense bank met bijbehorende proposities, klantgroei en NPS-verbetering. In 2017 is de Volksbank als moedermerk geïntroduceerd voor de merken SNS, RegioBank, ASN Bank en BLG Wonen.

Bij ABN Amro heeft Kuijsters als opdracht om het merk, de communicatie en marketing te laten aansluiten bij de purpose van de bank (Banking for better for generations to come) en de daarbij bijbehorende strategie.

Foto: Annelies van ’t Hul / ABN Amro.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken