Patrick Kuijsters directeur Brand, Marketing & Communications ABN Amro
- B2b
- 27 jun 2022 @ 09:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 27 jun 2022 @ 09:28
- Michiel van Zaane
Patrick Kuijsters wordt per 1 juli 2022 de nieuwe directeur Brand, Marketing & Communications bij ABN Amro. Kuijsters werkt momenteel bij de Volksbank als Lead Expertise Center Business en was daarvoor Directeur Marketing & Digital bij dezelfde bank.
Kuijsters heeft ruime ervaring op het gebied van marketing, communicatie en branding. Hij werkte in verschillende merk- en marketingrollen bij onder andere Sara Lee Douwe Egberts, KPN en - sinds 2013 - SNS en De Volksbank. Bij KPN was Kuijsters als marketingdirecteur onder andere verantwoordelijk voor de vereenvoudiging van de merkportfolio en het toekomstvast positioneren van het merk KPN voor zowel de zakelijke - als particuliere markt. Onderdeel hiervan was het rebranden van merken als Primafoon, Het Net, Digitenne en Planet Internet. Bij SNS heeft Kuijsters het merk opnieuw vormgegeven naar een no-nonsense bank met bijbehorende proposities, klantgroei en NPS-verbetering. In 2017 is de Volksbank als moedermerk geïntroduceerd voor de merken SNS, RegioBank, ASN Bank en BLG Wonen.
Bij ABN Amro heeft Kuijsters als opdracht om het merk, de communicatie en marketing te laten aansluiten bij de purpose van de bank (Banking for better for generations to come) en de daarbij bijbehorende strategie.
Foto: Annelies van ’t Hul / ABN Amro.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing