Publi Air bestaat 50 jaar

Publi Air bestaat 50 jaar
  • B2b
  • 20 jun 2022 @ 13:52
  • 6536 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Publi Air, dat opblaasbare reclameobjecten maakt en installeert, bestaat dit jaar 50 jaar. In dit jubileumjaar heeft het bedrijf ook net een nieuw pand in Diemen betrokken.

Het in 1972 in Laren (NH) gestartte bedrijf is gespecialiseerd in het creëren, produceren en installeren van inflatable items, opblaasbare tenten, productvergrotingen en 3D blowups. Ondanks dat steeds meer budgetten naar online marketing verschuiven, is impact maken op de winkelvloer of in het straatbeeld nog steeds belangrijk volgens het bedrijf. Zo is het bedrijf verantwoordelijke voor de enorme opblaasbare Staatsloterij vis en de XL kronen op het dak van de Bijenkorf in Amsterdam, tijdens de kroning van Willem Alexander.

Historie
Publi Air was het eerste Nederlandse bedrijf dat een zeppelin inzette voor bedrijfspromoties en acties. In 1980 creëerde het bedrijf de eerste giant inflatable van acht meter hoog voor Gamma. In de jaren 90 voegde Publi Air ook opblaasbare premiums en zomer inflatables toe aan hun assortiment. In de jaren 2000 tot 2020 introduceerde Publi Air hun maatwerk inflatables en stands in de opblaasbare markt. Daarnaast verbrede ze hun portfolio met solid 3D objecten en 3D displays.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken