DOSSIER STUDIEREIS Ronald Voorn van Science for Business Group
- B2b
- 9 aug 2022 @ 08:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - OpleidingMarketingInterview
- 9 aug 2022 @ 08:00
- Sjaak Hoogkamer
De redactie vroeg vijf marketeers welk marketingboek er in de koffer zat tijdens de vakantie, of er in het najaar nog een opleiding of cursus voor hen op de planning staat en welke roadtrip er stiekem nog op de wensenlijst staat. In deel 4 Ronald Voorn van Science for Business Group.
Het kompas staat voor nu even op zomer en het hoofd leegmaken. We gaan richting de costa, idyllische Italiaanse landschappen, bergen of een terras in de zon. Maar af en toe zullen onwillekeurig tijdens een mooie chianti of espresso de gedachten afdwalen naar het najaar. Een periode waarin vaak een opleiding of cursus wordt opgepakt.
Ronald Voorn is docent aan Universiteit Twente en Universiteit Utrecht en eigenaar van Science for Business Group: ‘Permanente educatie is onontbeerlijk in het leven’
Zitten er in de vakantiekoffer ook studieboeken over marketing?
‘Nee, zeker niet.’
Wat is het laatste marketingboek dat je hebt gelezen?
‘The Human Element; Overcoming the Resistance That Awaits New Ideas van Nordgren en Schonthal. Mooi boek over hoe psychologische weerstanden te voorkomen en op te lossen zijn bij innovaties en veranderingen.’
Heb je na de zomer nog opleidingen/cursussen in de agenda staan?
‘Zeker wel, een gedragsbeïnvloedingstraining; daar ben ik mij in aan het specialiseren.’
Is permanente educatie iets wat jou aanspreekt?
‘Permanente educatie Is onontbeerlijk in het leven, voor jezelf, maar ook om van waarde te blijven voor je omgeving.’
Stel je maakt een roadtrip van een maand, waar gaat de reis dan naar toe?
‘Scandinavië, omdat ik daar te weinig ben geweest en het er zo mooi is. Maar dan wel in een elektrische camper.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing