Fiverr lanceert nieuwe B2B-campagne
- B2b
- 11 aug 2022 @ 04:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 aug 2022 @ 04:45
- Sjaak Hoogkamer
Fiverr heeft een nieuwe campagne: Team Up. Het freelance platform richt zich met de lancering hiervan voor het eerst op middelgrote en grote bedrijven.
Team Up viert de verhoogde productiviteit en groei van bedrijven die steevast en herhaaldelijk werken met freelancers. Bijna driekwart van de managers wereldwijd is van mening dat het werken met freelancers van belang is voor het succes van een organisatie, blijkt uit recent onderzoek van Deloitte en MIT Sloane Business Management.
Bovendien beschouwt 93% van de managers een deel van hun "externe werknemers" als vast onderdeel van hun personeelsbestand.
Desondanks denkt slechts 30% dat hun organisatie voldoende voorbereid is om een personeelsbestand te beheren met meer freelancers.
'Freelancers zijn altijd al flexibel geweest, waarmee ze de ideale oplossing zijn voor bedrijven die worstelen met een steeds veranderend personeelsbestand,’ zegt Gali Arnon, CMO bij Fiverr. ‘Fiverr koppelt freelance talent al langer aan organisaties. Met deze nieuwe campagne laten we nieuwe, innovatieve manieren zien om dat talent verder te integreren in bestaande teams. Het is daarbij ons doel om ook grotere bedrijven te laten werken met onze Talent Cloud-oplossing waarmee bedrijven on-demand beschikking hebben over toptalent.’
De Team Up campagnevideo neemt de kijkers mee naar een kantoor waar werknemers een afscheidsfeestje vieren voor Marco, die een freelancer op afstand blijkt te zijn op Fiverr. Iedereen heft het glas op zijn memorabele acht dagen binnen het bedrijf. Via de chat reageert Marco: 'Thanks, until next time.'
‘Met deze nieuwe campagne konden we putten uit onze eigen rijke pool van in-house talent, van creatieven en visueel ontwerp tot motion designers en copywriters,’ zegt Nadav Barkan, Vice President of Design bij Fiverr. ‘Net als bij onze vorige campagnes konden we talent van het Fiverr-platform inzetten voor een verscheidenheid aan diensten, waaronder voice-overartiesten, vertalers en storyboardkunstenaars.’
Naast de 60 seconden durende tv-spot, zal de video ook worden hergebruikt voor prestatie- en acquisitiecampagnes. Ook zullen andere korte video's waarin het talent dat op Fiverr te vinden is, onder de aandacht wordt gebracht. De campagne wordt ook gelokaliseerd voor het Verenigd Koninkrijk, Australië, Duitsland, Frankrijk en Spanje.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing