KLM campagne: Meet the Koffers

KLM campagne: Meet the Koffers
  • B2b
  • 20 feb 2023 @ 10:06
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het zal niemand ontgaan zijn: de bagageafhandeling van Schiphol is de laatste tijd veel in het nieuws. Personeelstekort is daarin een belangrijke factor. KLM vroeg Kaliber Interactive een wervingscampagne te ontwikkelen, waarin ook de andere kant van het verhaal verteld kan worden.

Want hoe ís het eigenlijk achter die schermen, wat gebeurt daar allemaal? Om daarachter te komen voerden Kaliber persoonlijke gesprekken met echte ervaringsdeskundigen: de koffers. In een drietal interviews vertellen ze over hun ervaringen, en spreken ze hun waardering uit over alle inzet en aandacht van het personeel. De campagne geeft daarmee een kijkje op zowel dit werk achter de schermen, als de gezonde balans tussen inspanning en ontspanning die KLM haar medewerkers biedt.

Credits

Bureau: Kaliber Interactive

Concept: Fabian Schulting, Stan van Zon, Hugo van de Hoef (CD)

Producer: Janine Freriks

Strategie: Sytse Kooistra, Laurens Mooiweer

Account: Gert-Jan Noordanus

Productie: Holy Fools (Regie: Tom Rijpert / producer: Elles Markx)

Geluid: Studio LEVALO

Edit/ Grading: Erik edit

Beeldbewerking: Ton Habraken

Fotografie: Arthur Mebius

Animatie: Joris van Raaij

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken