KLM campagne: Meet the Koffers
- B2b
- 20 feb 2023 @ 10:06
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 feb 2023 @ 10:06
- Sjaak Hoogkamer
Het zal niemand ontgaan zijn: de bagageafhandeling van Schiphol is de laatste tijd veel in het nieuws. Personeelstekort is daarin een belangrijke factor. KLM vroeg Kaliber Interactive een wervingscampagne te ontwikkelen, waarin ook de andere kant van het verhaal verteld kan worden.
Want hoe ís het eigenlijk achter die schermen, wat gebeurt daar allemaal? Om daarachter te komen voerden Kaliber persoonlijke gesprekken met echte ervaringsdeskundigen: de koffers. In een drietal interviews vertellen ze over hun ervaringen, en spreken ze hun waardering uit over alle inzet en aandacht van het personeel. De campagne geeft daarmee een kijkje op zowel dit werk achter de schermen, als de gezonde balans tussen inspanning en ontspanning die KLM haar medewerkers biedt.
Credits
Bureau: Kaliber Interactive
Concept: Fabian Schulting, Stan van Zon, Hugo van de Hoef (CD)
Producer: Janine Freriks
Strategie: Sytse Kooistra, Laurens Mooiweer
Account: Gert-Jan Noordanus
Productie: Holy Fools (Regie: Tom Rijpert / producer: Elles Markx)
Geluid: Studio LEVALO
Edit/ Grading: Erik edit
Beeldbewerking: Ton Habraken
Fotografie: Arthur Mebius
Animatie: Joris van Raaij
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- [branded content] Congrescoach geeft ultieme hacks voor het...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing