Evenementenlocatie CitySense onthult re-styling en re-branding

Evenementenlocatie CitySense onthult re-styling en re-branding
  • B2b
  • 19 mei 2023 @ 09:57
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Op donderdag 25 mei 2023 onthult het Utrechtse CitySense haar nieuwe locatieconcept: Focus On.Off. Dat gebeurt tijdens het tienjarig jubileumevent. Na een jaar voorbereiding wordt de re-styling en re-branding van de evenementenlocatie met het grote publiek gedeeld.

Initiatiefnemer Dimitri Chalos brengt het gedachtegoed, ‘we add sense to your story’, van hem en zijn team hiermee tot leven. Na tien jaar is het in 2022 tijd het oude concept van CitySense onder de loep te nemen. Past het nog bij de huidige tijdsgeest en dient het nog het doel? Welk doel is dat eigenlijk? Tijdens een brainstorm- en strategiesessie ontstond de nieuw positionering en het eventconcept van CitySense: Focus On.Off. Hiermee wordt een extra dimensie toegevoegd aan de locatie, inzetbaar voor met name zakelijke events en groepen tot 350 personen. Oude elementen zoals het de 20 meter brede ‘immersive screen’ worden in het nieuwe concept verwerkt. Zo ontstaat het nieuwe concept én de pay-off waarin alles samenkomt: ‘We add sense to your story’.

Dimitri vertelt: ‘Het vernieuwde locatieconcept Focus On.Off gaat zowel fysiek als emotioneel van grote toegevoegde waarde zijn op alle toekomstige events die we in CitySense organiseren. Wij verhuren al jaren niet meer ‘gewoon’ vierkante meters. Waar nodig nemen we de hele organisatie uit handen. Maar voor de generaties van nu is veel meer nodig, zo zien wij. Die worden overspoeld met prikkels, to-do lijstjes en hoge verwachtingen. Met alle gevolgen van dien. In een wereld waar triggers ons om de oren vliegen en we continue worden weggehaald bij wat belangrijk is, draaien wij het om; negatieve triggers zoals afleiding van buitenaf worden geëlimineerd en positieve triggers in de vorm van gimmicks en entertainment worden op een speelse en subtiele manier toegevoegd. Hiermee wordt een omgeving gecreëerd waar men bewust kan ‘zijn’ en waar momenten van focus en ontspanning in balans zijn. Kleine details zorgen voor een glimlach en herinnering voor het leven.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken