WasteCraft Nima Company of the Year categorie small
- B2b
- 14 jun 2023 @ 08:37
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 jun 2023 @ 08:37
- Michiel van Zaane
Designmerk WasteCraft is uitgeroepen tot Nima Company of the Year in de categorie small. Het merk wil gebruikers enthousiast maken voor hergebruik en maakt designproducten waarvan de herkomst – afval – duidelijk herkenbaar is.
Op 15 juni tijdens de Nima Marketing Day worden de prijzen uitgereikt. Eerder al werd bekend dat DVJ Insights Nima Company of the Year in de categorie medium is. Tijdens de dag, die wordt gehouden in DeFabrique in Utrecht, komt tout le marketingwereld bij elkaar om kennis te delen en te netwerken. Ook de winnaars van de Copmpany of the Year-prijzen komen hun verhaal vertellen.
Sven Noordhoek, mede-eigenaar van WasteCraft vertelde tegen Nima: ‘Design laat je niet onverschillig. Of je vindt het geweldig of verschrikkelijk. Met design raak je altijd het hart van mensen. En via het hart kom je bij de oren. Je hebt de aandacht van de doelgroep om jouw verhaal te vertellen. Door van het afval van bedrijven design te maken, creëer je aandacht voor de duurzaamheidsverhalen van bedrijven. Dit draagt niet alleen bij aan de reputatie van bedrijven, maar leidt ook tot verandering en zelfs sales.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

