Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector hebben vaak te veel ambities en te weinig tijd'
- B2b
- 25 apr 2024 @ 07:30
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InterviewMarketing
- 25 apr 2024 @ 07:30
- Nanny Kuilboer
Tijdens Nima Marketing Day 2024 op 13 juni zal Martien Korting van softwarebedrijf Gripp een sessie verzorgen over efficiënt werken in de creatieve sector. In dit interview vertelt hij wat hem motiveert om te spreken, wat hij waardevol vindt aan NMD en wat bezoekers van zijn sessie kunnen verwachten.
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Bij Gripp geloven we dat tijd kostbaar is. Ondernemers hebben vaak te veel ambities en te weinig tijd. Gripp helpt hen om inzichtelijker en daardoor efficiënter te werken, met als resultaat meer tijd om hun ambities waar te maken. Daar draag ik graag aan bij
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
De diversiteit aan bezoekers is erg waardevol. Doordat alle facetten van het marketingvak vanuit de praktijk worden belicht, is er voor elk wat wils. Je kunt er dus zowel op professioneel als persoonlijk vlak veel leren.
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Een nieuwe blik op efficiënt werken en de durf die kritische vraag te stellen ‘Kunnen wij dat ook?’ En waar zit dat dan in? Natuurlijk ook gewoon meer kennis over bedrijfssoftware in het algemeen. Uiteindelijk is het aan de ondernemers zelf om te bepalen wat ze van mijn sessie meenemen naar huis of, nog beter gezegd, naar hun bureau.
In welke sector ben je actief en wat vind je daar leuk aan?
Gripp wordt veel gebruikt binnen de creatieve sector van de zakelijke dienstverlening, denk aan marketingbureaus, contentbureaus en reclamebureaus. Deze bedrijven zijn ambitieus en streven naar snelle groei. Dat maakt de dynamiek in deze branches erg leuk. Je komt bovendien in contact met interessante bedrijven, wat de gesprekken met klanten en prospects extra boeiend maakt.
Wat is je persoonlijke drijfveer?
Gripp is een product met ongekend veel mogelijkheden, gecombineerd met een afwisselende doelgroep. Dit maakt elk gesprek uniek en uitdagend, waarbij ik ook op het persoonlijk vlak word uitgedaagd om de business en processen van de klant te begrijpen.
Kun je een tipje van de sluier lichten met betrekking tot je presentatie?
Mijn presentatie staat in het teken van maximale efficiëntie door ‘grip’ te krijgen op je bureau. We bespreken hoe je je doelen en ambities kunt behalen met de juiste inzichten en rapportages, allemaal vanuit één geïntegreerd systeem. Ben jij klaar om je bureau te optimaliseren?
De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag 13 juni 2024 in DeFabrique in Utrecht. Tijdens dit festival van marketing geven maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties verdeeld over tien zalen. We starten en eindigen de dag met smaakmakende plenaire sessies. Bovendien maken we de winnaars van de Nima Marketingprijzen bekend. Check nimamarketingday.nl voor updates van het programma of - beter nog - scoor meteen een ticket voordat je achter het net vist!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers