Biografie Sikko Gerkema (1964) kreeg in 1990 de kans om zichzelf, met een LOI-cursus Tekstschrijven op zak, te bewijzen bij het destijds roemruchte Prins, Meijer, Stamenkovits, van Walbeek/Young & Rubicam. Vanaf 1997 werkte hij 14 jaar als Creative Director bij DDB Amsterdam. Sinds 2012 zelfstandig campagne strateeg en mede-oprichter van Ceci n'est pas un bureau. Wil graag reisgenoot zijn van betekenisvolle merken. Fan van Hannah Arendt, Ziyech and The Smiths. Probeert mensen en dingen te begrijpen die hij niet snapt. Ziet een pijnlijk gebrek aan zelfreflectie, humor en solidariteit.
Sikko Gerkema
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing