Sikko Gerkema

Sikko Gerkema
Werkt bij: bij niemand en voor iedereen
Functie: campagnestrateeg

Biografie Sikko Gerkema (1964) kreeg in 1990 de kans om zichzelf, met een LOI-cursus Tekstschrijven op zak, te bewijzen bij het destijds roemruchte Prins, Meijer, Stamenkovits, van Walbeek/Young & Rubicam. Vanaf 1997 werkte hij 14 jaar als Creative Director bij DDB Amsterdam. Sinds 2012 zelfstandig campagne strateeg en mede-oprichter van Ceci n'est pas un bureau. Wil graag reisgenoot zijn van betekenisvolle merken. Fan van Hannah Arendt, Ziyech and The Smiths. Probeert mensen en dingen te begrijpen die hij niet snapt. Ziet een pijnlijk gebrek aan zelfreflectie, humor en solidariteit.

Recente artikelen van Sikko Gerkema

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken