Biografie Bij ZIGT zijn we altijd aan het kijken hoe we onze kennis en expertise nog breder kunnen delen. Naast de artikelen en video-updates die je misschien al kent, hebben we in december 2021 onze eerste podcast gelanceerd. In ZIGT op Groei praten we met ondernemers, bestuurders en marketeers over de groei die hun organisatie doorgemaakt heeft. Wat is hun grootste succesverhaal en hoe kwam dat tot stand? In een gesprek van ongeveer een half uur praten we met de gast over de lessen die ze getrokken hebben en de fouten die ze een volgende keer willen vermijden. We gaan dieper in op zijn of haar visie op merken, communicatie en groei. De podcastserie ZIGT op groei is te beluisteren via ZIGT. Ook kun je terecht bij de gebruikelijke kanalen zoals Spotify, Apple en YouTube.
ZIGT
![[branded content] Squla focust op commerciële én maatschappelijke winst](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Squla focust op commerciële én maatschappelijke winst
Squla is een online leerplatform voor scholieren op de basisschool. Het bedrijf heeft sinds de oprichting 13 jaar geleden een flinke groei doorgemaakt. Maar niet alleen de winstgevendheid is belangrijk.
![[branded content] Hooghoudt gaat voor een reïncarnatie van jenever](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Hooghoudt gaat voor een reïncarnatie van jenever
Hooghoudt is in Nederland vooral bekend om zijn jenever. Een drank die bij een oudere doelgroep nog populair is, maar jongeren minder aanspreekt. Om ook hen te bereiken wil Hooghoudt werken aan zijn bekendheid en imago. Nieuwe producten gaan daar zeker bij helpen, denkt Martijn Keesmaat, commercieel directeur bij Hooghoudt.
![[branded content] Via Matchis kunnen jongeren een leven redden](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Via Matchis kunnen jongeren een leven redden
Per jaar krijgen 9.000 mensen in Nederland de diagnose leukemie. Een aantal van hen redt het alleen als ze stamcellen krijgen van bij voorkeur van een jonger iemand. Stichting Matchis die stamcellen oogst, wil daarom heel veel jongeren zover krijgen dat ze zich aanmelden als donor. Bert Elbertse, manager Donorrelaties en Communicatie bij Matchis, vertelt hoe ze dat doen.
![[branded content] ZIGT geeft 100% onafhankelijk advies](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ZIGT geeft 100% onafhankelijk advies
In ZIGT op Groei gaan we met toonaangevende Nederlandse bedrijven in gesprek over hun groeistrategie. Maar hoe zit dat eigenlijk bij ZIGT zelf?
![[branded content] Nuud verzorgt oksels in 130 landen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Nuud verzorgt oksels in 130 landen
De meeste mensen zorgen voor okselfrisheid door een deodorantroller of spuitbus te gebruiken. Maar Nuud heeft een alternatief: een vegan crème in een duurzame verpakking die veilig en geurloos is. Co-founder en Creative Director Wilbert Leering bereikt een wereldwijde markt door de inzet van influencers. Maar hij droomt ook over een mooie plek in de winkel.
![[branded content] HelloTV profileert zich door wat ze niet doen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] HelloTV profileert zich door wat ze niet doen
Tv is veel meer dan een scherm om naar te kijken. Films, sportwedstrijden of natuurdocumentaires wil je zo echt mogelijk beleven. Dat hebben ze goed begrepen bij HelloTV. Het gesprek met de klant over wat hij wil en wat er kan, moet volgens Erik-Jan Koense, Director Marketing & E-commerce centraal staan.
![[branded content] Marcel’s Green Soap speelt in de Champions League](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Marcel’s Green Soap speelt in de Champions League
Wie voor het zeepschap in de supermarkt staat, kan vrijwel uitsluitend een milieuonvriendelijke schoonmaakmiddel kiezen. Marcel Belt, oprichter van Marcel’s Green Soap pleit voor een veel diverser aanbod, waarvan 50% duurzaam is. Dat daar vraag naar is, bewijst de snelle groei van zijn eigen bedrijf.
![[branded content] 10 miljoen mensen op een warmtekussen van Stoov](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] 10 miljoen mensen op een warmtekussen van Stoov
Waarom in huis de thermostaat hoog zetten als je alleen je lichaam wilt verwarmen? Met een efficiënt infrarood warmtekussen kun je er ook heel behaaglijk bij zitten. CEO Niek Veendrick van Stoov ziet voor zich dat over een aantal jaar 10 miljoen mensen een duurzaam warmtekussen gebruiken.
![[branded content] Groeistrategie Holie? De gevestigde orde uitdagen!](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Groeistrategie Holie? De gevestigde orde uitdagen!
Plaatjes van wuivend tarwe, vers fruit en ambachtelijke bakkerijen. “Geen geraffineerde suikers toegevoegd!” ”Bron van vezels!” “Vol vitamines!” De verpakkingen van veel ontbijtproducten suggereren dat je iets gezonds in handen hebt. Misleidend, vindt Valentijn van Santvoort Chief Brand bij Holie. Zij dagen de grote corporates uit: Wie produceert nu eigenlijk écht een gezond ontbijt?
![[branded content] Groeien door een goed gevoel bij KRNWTR+](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Groeien door een goed gevoel bij KRNWTR+
Plastic flesjes met water die gemiddeld 577 kilometer afleggen voordat de Nederlandse consument ze in handen heeft. Onnodig en een last voor het milieu, vindt Daf Dubbelman, managing partner bij KRNWTR+. Leidingwater is een prima alternatief dat zorgt voor een enorme besparing in transport, verpakkingen en afval.
![[branded content] Groei realiseren door dicht bij je merk te blijven](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Groei realiseren door dicht bij je merk te blijven
Met buitenproducten van de hoogste kwaliteit wil Bever iedereen inspireren om naar buiten te gaan en te genieten. Dat idee slaat aan en de afgelopen jaren is er dan ook een mooie groei gerealiseerd. Dicht bij het merk blijven, is volgens CMO Marjolein Vendrig de sleutel tot succes en groei.
![[branded content] Enie.nl maakt de stap naar zonne-energie gemakkelijk](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Enie.nl maakt de stap naar zonne-energie gemakkelijk
Toen Milan van de Meulen als 13-jarige de film 'An inconvenient truth' van Al Gore zag, besefte hij: de wereld verandert en ik kan bijdragen aan een oplossing voor het klimaatprobleem. Zeven jaar later richt hij samen met broer Patrick Enie.nl op. De droom? Binnen 10 jaar de zon de voornaamste bron van stroom in Nederland maken.
![[branded content] Barry van Ruiven (SEABASS): Een passioneel verhaal is de basis van succes](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Barry van Ruiven (SEABASS): Een passioneel verhaal is de basis van succes
Aan het strand liggen en een goed idee krijgen, dat zal vast meer mensen overkomen. Maar alleen degene met ondernemersbloed zal dat goede idee handen en voeten geven en een uniek merk neerzetten.
![[branded content] Thuis, buiten en uit eten: Foodtrends bieden Boretti kansen](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] Thuis, buiten en uit eten: Foodtrends bieden Boretti kansen
Boretti levert hoogwaardige producten in Italiaans design voor de indoor en outdoor keuken. Het bedrijf is vooral actief in de Benelux. CEO Jorg Kleijssen wil nu groei realiseren door te internationaliseren en door trattoria’s te openen. Waarom maakt hij deze keuzes?
![[branded content] ‘We wilden niet twee microfoons op tafel zetten, maar bouwden een complete studio’](/templates/img/lazyload.gif)
[branded content] ‘We wilden niet twee microfoons op tafel zetten, maar bouwden een complete studio’
Media- en performancebureau ZIGT start met de podcastserie ‘ZIGT op Groei’ waarin CMO’s en CEO’s vertellen over hun bijzondere groeicases. De podcast past helemaal bij de strategie dat het ‘mediabureau’ opdrachtgevers adviseert om te groeien met behulp van de inzet van media. Directeur Business Development René Zeedijk en Algemeen directeur Rogier Bruggeman vertellen.
- AlgemeenNieuws DDMA en Hogeschool van Amsterdam...Nieuws Campagne: lever accu’s en batterijen...Nieuws Olaf Groenendijk van TNO: 'Je werk...Nieuws Dave Frauenfelder gestart als VP...Nieuws Nicolette Kluijver op e-motor voor...Nieuws In welk Europees land betaal je het...
- B2BNieuws BNP Paribas benoemt Jet Happel tot...Weblog Column WegduikklantenWeblog [column] Biedt het abonnementsmodel...Nieuws Hein Schumacher treedt aan bij...Weblog Column Reclamefeestjes: everyone is...Nieuws Objective Platform wordt derde...
- BureausNieuws DDB Amsterdam maakt nieuwe...Nieuws Dentsu Café #3: schijnwerpers op AINieuws Jonge Honden organiseren Anti-Heroes...Nieuws [branded content] "Tevreden...Nieuws Jordi Bouman partner bij Huijskens...Nieuws ‘Mis ‘m niet’-campagne moet jongeren...
- ContentmarketingNieuws Ambulancedienst werft...Nieuws Digitaal merk Proudies richt zich op...Nieuws Publiekscampagne om goed doel in...Nieuws Snickers zet YouTube-serie in om...Nieuws Penelope Cruz in reclamecampagne...Weblog [Marketing the Rainbow #35b]...
- DesignNieuws Chinese Omoda komt naar Europa Weblog [column] Onbeminde innovatieWeblog Column Branding by design: wie toont...Nieuws Renault lanceert virtuele 3D-winkelNieuws Renault Twingo: hoe design mede het...Nieuws Kröller-Müller Museum: back to the...
- Food en RetailNieuws Van Veen: 'Jumbo moet nog goedkoper...Nieuws PLMA 2023 Trade Show voorspelt dit...Nieuws Hertog Jan lanceert nieuw bier met...Nieuws Albert Heijn en fruitleverancier...Nieuws Marketeer Suzanne Veger (Friesland...Nieuws [winkeldiefstal] Action staakt...
- MediaNieuws European Para Championships en DPG...Nieuws DPG Media wordt mediapartner...Nieuws Media Oeuvre Award 2023 naar...Weblog Top 5-TikTok-trends: oude bekende,...Nieuws Cannes Lions 2023: ProMMMMpt knipoog...Nieuws NSMBL lanceert De GroepsApp
- Online MarketingNieuws Uitzendbureau Freeday lanceert...Nieuws Apple lanceert Vision ProWeblog [column] Webshops en seo: wie niet...Nieuws Pega lanceert GenAI met 20 nieuwe...Nieuws [onderzoek] Vijf jaar AVG: balans...Nieuws Apple TV gebruikt muziek met...
- SponsoringNieuws KNVB en Revolt werken samen aan...Nieuws 50+ Mobiel tot medio 2025 partner en...Nieuws Jumbo stopt sponsoring Max Verstappen Nieuws Moederbedrijf Nivea gaat 5-jarig...Nieuws Vodafone toont digitaal kunstwerk...Nieuws Heineken verlengt sponsorcontract...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Greenpeace noemt Rabobank trotse sponsor van natuurverwoesting
- T-Mobile lanceert TikTok campagne om gebarentaal te leren
- Contentmarketingbureau iMediate neemt ZB over
- SAN 2022: ABC'tje voor Kruidvat, Dentsu Creative en Albert Heijn
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht voor toegankelijkheid...
- Van Artificial Intelligence naar Animal Intelligence
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- DDB Amsterdam maakt nieuwe... 06-06-2023
- Dentsu Café #3: schijnwerpers op AI06-06-2023
- Jonge Honden organiseren Anti-Heroes... 06-06-2023
- [branded content] "Tevreden... 06-06-2023
- Jordi Bouman partner bij Huijskens... 05-06-2023
- ‘Mis ‘m niet’-campagne moet jongeren... 05-06-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- Toon alle events »