72andSunny trekt Britt en Summerscales aan

72andSunny trekt Britt en Summerscales aan
  • Bureaus
  • 3 dec 2013 @ 10:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameStrategie

Reclamebureau 72andSunny Amsterdam heeft twee buitenlandse toppers aangetrokken: Caroline Britt wordt group brand director en Simon Summerscales is de nieuwe director of communication strategy.

Deze uitbreiding van het team volgt op recente successen van het internationale bureau, waaronder de recente benoeming tot global agency voor Smirnoff. 

Britt geeft mede leiding aan de afdeling brand management en gaat aan de slag met de accounts van Samsung en Benetton. Ze werkte eerder als global account director bij TBWA\Chiat\Day LA, waar ze betrokken was bij de mondiale campagnes van Gatorade en Adidas. De Australische werkt al eerder in Nederland, voor 180 Amsterdam, voor Asics, Eli Lilly en wederom Adidas. 

Summerscales gaat zich storten op 'cross channel content planning, social spread strategy, technical and data insight and media innovation', aldus 72andSunny. Hij werk nauw samen met director of strategy Stephanie Newman. 

De Brit heeft meer dan twintig jaar ervaring als communicatiestrateeg, voor uiteenlopende merken als Honda, Nike, Nokia, UKTV en The Guardian. Hij werkte voor grote Londense bureaus als Carat, Naked en Wieden + Kennedy. In 2010 startte hij Rebel Alliance, een strategisch bureau gespecialiseerd in fan-communicatie, dat merken helpt om hun fanbase aan te spreken en uit te bouwen tot duurzame community's.

'Simon is een held van me', zegt een trotse Nic Owen, managing director van 72andSunny Amsterdam. 'Allebei maken ze werk breder, dieper en beter. We konden ons geen betere mensen wensen om ons strategisch te gaan leiden.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken