72andSunny trekt Britt en Summerscales aan
- Bureaus
- 3 dec 2013 @ 10:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameStrategie
- 3 dec 2013 @ 10:57
- Redactie Bureaus
Reclamebureau 72andSunny Amsterdam heeft twee buitenlandse toppers aangetrokken: Caroline Britt wordt group brand director en Simon Summerscales is de nieuwe director of communication strategy.
Deze uitbreiding van het team volgt op recente successen van het internationale bureau, waaronder de recente benoeming tot global agency voor Smirnoff.
Britt geeft mede leiding aan de afdeling brand management en gaat aan de slag met de accounts van Samsung en Benetton. Ze werkte eerder als global account director bij TBWA\Chiat\Day LA, waar ze betrokken was bij de mondiale campagnes van Gatorade en Adidas. De Australische werkt al eerder in Nederland, voor 180 Amsterdam, voor Asics, Eli Lilly en wederom Adidas.
Summerscales gaat zich storten op 'cross channel content planning, social spread strategy, technical and data insight and media innovation', aldus 72andSunny. Hij werk nauw samen met director of strategy Stephanie Newman.
De Brit heeft meer dan twintig jaar ervaring als communicatiestrateeg, voor uiteenlopende merken als Honda, Nike, Nokia, UKTV en The Guardian. Hij werkte voor grote Londense bureaus als Carat, Naked en Wieden + Kennedy. In 2010 startte hij Rebel Alliance, een strategisch bureau gespecialiseerd in fan-communicatie, dat merken helpt om hun fanbase aan te spreken en uit te bouwen tot duurzame community's.
'Simon is een held van me', zegt een trotse Nic Owen, managing director van 72andSunny Amsterdam. 'Allebei maken ze werk breder, dieper en beter. We konden ons geen betere mensen wensen om ons strategisch te gaan leiden.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- reclamebureau
- Smirnoff
- communicatie
- marketing
- Simon Summerscales
- strategie
- Caroline Britt
- campagnes
- 72andSunny
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing