Goed gedaan, jochie! Nieuwe Paturain-commercial van Havas Worldwide Amsterdam
- Bureaus
- 9 dec 2013 @ 12:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercials
- 9 dec 2013 @ 12:37
- Redactie Bureaus
Bongrain en Havas Worldwide Amsterdam zijn verantwoordelijk voor de nieuwe Paturain-campagne. Het eerste onderdeel van de campagne, die verder zal bestaan uit print en activatie, is een nieuwe tv-commercial die deze maand van start is gegaan.
In de nieuwe commercial keren we terug naar het Frankrijk waar wij Nederlanders zo van houden. We zien hoe een ingeslapen Provençaals dorpje zich voorbereidt en verheugt op het weerzien van de Nederlanders. Alles wordt eraan gedaan om het de Nederlandse vrienden in Zuid Frankrijk naar hun zin te maken. Daarom is het ook even schrikken als de Paturain ontbreekt. Gelukkig komt het kaasje als in een goed verhaal op tijd op tafel. Want een Nederlander voelt zich pas echt fijn als hij kan genieten van zijn Paturain. Een typisch geval van ‘Goed gedaan jochie!’
Merk: Paturain
Titel: Wees voorbereid
Doelstelling: Paturain neerzetten als het merk waarvan je geniet en ontspant alsof je op vakantie bent in de Provence
Medium: Televisie
Opdrachtgever: Bongrain SA
Bureau: Havas Worldwide Amsterdam
Creatie: Havas Worldwide Amsterdam
Strategie: Remko Herremans
Account: Edgar Kuipers, Budi Gonzales de Chaves
RTV: Annabel van Ditmar
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee
Regie: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
D.O.P.: Rutger Storm
Editor: Michael Horvers / Patrick Schönewille
Grading: Captcha / Barry Clarke
Online: Das Werk / Tim van Paassen
Postproductie: Das Werk / Captcha
Muziek/Geluid: MOST
Verantwoordelijk bij Bongrain: Adrie Risseeuw
Havas Worldwide Amsterdam (voorheen Euro RSCG Amsterdam) is een volledig geïntegreerd communicatiebureau dat zich bezighoudt met het creëren van communicatie ideeën die wérken. Voor klanten als Freo, Citroen, Peugeot, Nutricia, Kraft Foods, Disneyland Resorts Paris en Thalys.
Bongrain SA is wereldleider op het gebied van kaasspecialiteiten. De Nederlandse tak, gevestigd in Breda, is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en verkopen van kaasspecialiteiten op de Nederlandse markt. Het belangrijkste afzetkanaal van de verschillende merken en producten is het supermarktkanaal. Tevens vindt verkoop plaats via kaasspeciaalzaken en horecaleveranciers.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Frankrijk
- campagne
- commercial
- Havas Worldwide
- tv-spot
- kaas
- reclame
- Bongrain
- goed gedaan jochie
- Paturain
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing