Dubbelfrisss en Achtung! ontwikkelen mobiele dienst WTF Moet Ik Zeggen?
- Bureaus
- 16 jan 2014 @ 10:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieM-commerceDoelgroep
- 16 jan 2014 @ 10:52
- Redactie Bureaus
DubbelFrisss heeft samen met interactief bureau Achtung! de mobiele dienst 'WTF Moet Ik Zeggen?' gelanceerd om jongeren te helpen face-to-face contact te hebben met hun vrienden.
Steeds vaker vinden gesprekken plaats via een beeldscherm, 80% van de jongeren spendeert ruim 15 uur per week aan social media. Hierbij durven jongeren vaak meer te zeggen dan in een face-to-face gesprek.
De mobiele website Dubbelfrisss.nl/wtf is een digitale 'wingman' die relevante en grappige ideeën geeft om een gesprek aan te knopen en op gang te houden. Hiermee wil Dubbelfrisss, net als met het drankje, verfrissing bieden op de momenten dat dit het hardst nodig is. Eerder deed ze dit al met de 'Love Gun', een mobiele flirt-app.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
- Topfotograaf Robin de Puy tekent bij... 09-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing