Freek van Leeuwen start bureau Vaknieuws Media

Freek van Leeuwen start bureau Vaknieuws Media
  • Bureaus
  • 27 feb 2014 @ 10:31
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatiePRJournalistiek

Voormalig hoofdredacteur Freek van Leeuwen van Bovagkrant is een eigen communicatiebureau gestart: VakNieuws Media. Daarmee richt hij zich op bedrijfscommunicatie.

Tot 1 februari was Freek van Leeuwen hoofdredacteur van Bovagkrant. In totaal werkt hij al een kwart eeuw als journalist en communicator in de autobranche. Met zijn eigen bedrijf VakNieuws Media wil Van Leeuwen bedrijven helpen bij hun communicatie.

'In mijn werk als redacteur en hoofdredacteur heb ik steeds opnieuw gezien dat bedrijven aandacht willen van de redacties van vakbladen, maar dat blijkt vaak moeilijk', zegt Van Leeuwen. 'Veel ondernemers zijn heel goed in hun vak, maar weten niet hoe je een persbericht verstuurt, of hoe je bepaalt waar het bericht over moet gaan.'

De werkzaamheden van Van Leeuwen kunnen bestaan uit persberichten, maar ook uit veelomvattende opdrachten. Daarbij kan hij de samenwerking regelen met tekstschrijvers, fotografen, webdesigners en vormgevers.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken