McDonald's en Tribal haken in op Warme Truiendag

McDonald's en Tribal haken in op Warme Truiendag
  • Bureaus
  • 6 feb 2014 @ 10:27
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaCampagnesActivatie

McDonald's haakt in op Warme Truiendag. De woordspeling ligt voor de hand. Jazeker, de fastfoodketen heeft een Big Mac-trui laten breien, die fans op Facebook kunnen winnen. Het breipatroon komt uit de koker van Tribal Amsterdam.

Speciaal voor Warme Truiendag heeft McDonald’s Nederland een Big Mac-trui laten breien. Facebook-fans van McDonald’s maken kans om op deze unieke warme trui te winnen via de page van McDonald’s Nederland. Deze activatie is samen met Tribal Amsterdam ontwikkeld. 

Fans kunnen deze unieke warme trui winnen door op de Facebook-pagina van McDonald’s Nederland bij de ‘making of'-post aan te geven waarom juist zij de trui moeten winnen. Fans kunnen meedoen tot vrijdagmiddag. De Big Mac-trui wordt persoonlijk overhandigd aan de winnaar.

Speciaal voor de breiliefhebbers: wol- en breispecialisten Pera & Pasha hadden 35 uur en 1870 meter draad nodig voor de Big Mac-trui. Zonder patroon en slechts met een foto van de iconische burger als voorbeeld, hebben zij de enige echte Big Mac-trui gebreid.

Warme Truiendag is een initiatief van Klimaatverbond Nederland en Greenchoice. Het doel is bewustwording omtrent energiebesparing. Door mensen op vrijdag 7 februari te vragen een warme trui aan te trekken vraagt men aandacht voor dit onderwerp. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken