Blije baby's in nieuwe commercial van Zeeman

- Bureaus
- 13 mrt 2014 @ 12:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMerkenMarketing
- 13 mrt 2014 @ 12:00
- Redactie Bureaus
Zeeman gooit blije baby's in de strijd om extra bezoekers naar haar winkels te lokken. In de nieuwe tv-commercial van Persuade, die sinds deze week op televisie is, zien we twee dolenthousiaste verkoopsters met vier schattige koters in hun armen. Dat u het maar weet: voor schattige rompertjes moet je bij Zeeman zijn.
De nieuwe tv-campagne is door Persuade ontwikkeld voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Uitgangspunt van de campagne is en blijft het motto van Zeeman 'Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn'.
De campagne is er enerzijds op gericht bestaande klanten in hun keuze voor Zeeman te bevestigen en anderzijds consumenten die nog niet bij Zeeman winkelen over de streep te trekken. De campagne zal uiteindelijk zo'n twintig verschillende tv-spots gaan beslaan.
De opzet is telkens gelijk: twee winkelmeisjes presenteren leuke aanbiedingen vanuit een zelfgemaakte tv-studio in de winkel.
Credits
Bureau: Persuade brand interaction
Strategie: Michiel Rijshouwer
Concept: Liesbeth Maliepaard, Ruud van Esch
Account: Linda van der Velden - Ruijs, Inge Sleddens
Opdrachtgever: Jacques van der Bom
Regie: Kurt Maes
Producent: Klaasfilm
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- McDonald's transformeert app tot Getaway Island tegen...
- Kruidvat kerstcampagne: inzamelen voor Armoedefonds
- Confronterende campagne Stop it Now om misbruik minderjarigen...
- Dentsu en OOH-partners slapen buiten om daklozen te helpen
- Op zoek naar 120.000 borsten
- Kingspan kiest voor Woedend! Creative Agency
Laatste Nieuws
- Geloof in geluk staat centraal in... 10-12-2023
- Winnaarsoverzicht Epica 2023 -... 08-12-2023
- Gospooky voegt twee nieuwe Creative... 08-12-2023
- Bar-le-Duc kiest voor Crocodile Agency08-12-2023
- Sportcontentbureau Box to Box breidt... 08-12-2023
- Kruidvat kerstcampagne: inzamelen... 07-12-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala