Blije baby's in nieuwe commercial van Zeeman
- Bureaus
- 13 mrt 2014 @ 12:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMerkenMarketing
- 13 mrt 2014 @ 12:00
- Redactie Bureaus
Zeeman gooit blije baby's in de strijd om extra bezoekers naar haar winkels te lokken. In de nieuwe tv-commercial van Persuade, die sinds deze week op televisie is, zien we twee dolenthousiaste verkoopsters met vier schattige koters in hun armen. Dat u het maar weet: voor schattige rompertjes moet je bij Zeeman zijn.
De nieuwe tv-campagne is door Persuade ontwikkeld voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Uitgangspunt van de campagne is en blijft het motto van Zeeman 'Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn'.
De campagne is er enerzijds op gericht bestaande klanten in hun keuze voor Zeeman te bevestigen en anderzijds consumenten die nog niet bij Zeeman winkelen over de streep te trekken. De campagne zal uiteindelijk zo'n twintig verschillende tv-spots gaan beslaan.
De opzet is telkens gelijk: twee winkelmeisjes presenteren leuke aanbiedingen vanuit een zelfgemaakte tv-studio in de winkel.
Credits
Bureau: Persuade brand interaction
Strategie: Michiel Rijshouwer
Concept: Liesbeth Maliepaard, Ruud van Esch
Account: Linda van der Velden - Ruijs, Inge Sleddens
Opdrachtgever: Jacques van der Bom
Regie: Kurt Maes
Producent: Klaasfilm
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rebranding voor technisch... 19-09-2024
- Vernieuwde website Jägermeister mikt... 18-09-2024
- Strategische denkers (15): Een... 18-09-2024
- Nieuwe elektrische Porsche Macan te... 18-09-2024
- Endeavour neemt Surf&turf over18-09-2024
- Domino's gaat voor de lekkere trek18-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing