IAB en Deloitte presenteren Ad Spend Study
- Bureaus
- 10 mrt 2014 @ 13:35
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameOnderzoekOnline advertisingStrategie
- 10 mrt 2014 @ 13:35
- Redactie Bureaus
IAB Nederland presenteert op 25 maart de cijfers van de meest recente Ad Spend Study. Dit onderzoek naar de online advertentiebestedingen wordt halfjaarlijks uitgevoerd door Deloitte in opdracht van IAB. Nieuw is ditmaal dat er aanvullend onderzoek is gedaan naar automated trading.
Zoals inmiddels traditie is, worden de cijfers bekend gemaakt door IAB-voorzitter Joris van Heukelom en Roel van Rijsewijk, partner van Deloitte. Bijzonder dit jaar is, dat er vanuit de Taskforce Automated Trading extra research gedaan is. Naast het Ad Spend rapport zullen we een extra rapport publiceren met daarin een overzicht van de trends en ontwikkelingen op het gebied van Automated Trading in 2012 en 2013.
Vakgenoten die interesse hebben om als eerste de uitkomsten van het Ad Spend en Automated Trading onderzoek te horen, kunnen zich bij IAB Nederland aanmelden voor de ontbijtsessie door een mail te sturen naar info@iab.nl. Wie het eerst komt, het eerst maalt. De bijeenkomst is van 8.30 tot 10:00 uur bij De Persgroep in Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing