Genomineerden MOAwards 2014 bekend

Genomineerden MOAwards 2014 bekend
  • Bureaus
  • 11 apr 2014 @ 10:18
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardOnderzoek

MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2014 bekend gemaakt.

De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence. De winnaars van de MOAwards 2014 worden op woensdag 11 juni a.s. bekend gemaakt, tijdens de feestelijke Awarduitreiking bij Beachclub Vooges in Zandvoort.

Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.

In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2014 zijn genomineerd:
1) MWM2 te Amsterdam
2) Blauw Research te Rotterdam
3) Validators te Amsterdam

In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2014 zijn genomineerd:
1) Willeke Brokking - Unilever
2) Yvonne Dorkhom – PLUS Retail
3) Hans Zijlstra – AirFrance KLM

In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2014 zijn genomineerd:
1) Liesbeth Nekkers - GfK
2) Gaby Siera – Beautiful Lives
3) Ivo Langbroek – Blauw Research

In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2014 zijn de volgende jaarboekartikelen genomineerd:
1) Gerrit van Bruggen – Erasmus Universiteit en Ralf van der Lans – HKUST Business School: ‘’Virale marketing: hoe campagnes zich online verspreiden’’
2) Max van der Heijden – Shop2market, Evert de Haan – Rijksuniversiteit Groningen en Tryntsje Hoving-Wesselius – Micompany: ‘’Een modelmatige aanpak om het effect van online adverteren op conversie te achterhalen’’
3) Bas Donkers – Erasmus Universiteit, Carlos Lourenço – Erasmus Universiteit, Daniel Goldstein – Microsoft Research en Benedict Dellaert – Erasmus Universiteit: ‘’ De Distribution Builder: een interactieve tool om consumenten te ondersteunen bij financiële investeringen en pensioenbeslissingen’’

Ook wordt er voor het eerst in de MOAwards geschiedenis de Oeuvre Award uitgereikt. Deze award zal worden uitgereikt aan een persoon of organisatie die over een langere periode indrukwekkende prestaties heeft geleverd voor het vakgebied. De naam van deze persoon of organisatie zal pas tijdens de MOAward uitreiking op 11 juni a.s. bekend worden gemaakt.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken