Specsavers in zee met modeblog Beautygloss

Specsavers in zee met modeblog Beautygloss
  • Bureaus
  • 5 mei 2014 @ 11:15
  • 22853 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineCampagnesPartnershipMarketing

Specsavers heeft fashion-blogger Mascha Feoktistova (Beautygloss.nl) gestrikt als het nieuwe gezicht van de Specsavers Brildrager van het Jaar-verkiezing. Dit maakte de succesvolle blogger zaterdag zelf officieel bekend tijdens de drukbezochte Beautygloss Party 2014, die zij organiseert in de Beurs van Berlage.

Feoktistova gaat nu met Specsavers op zoek naar de leukste brildragers van Nederland. Kandidaten uit heel Nederland kunnen zich vanaf nu opgeven voor de verkiezing via Brildragervanhetjaar.nl. Uiteindelijk strijden twaalf finalisten uit de twaalf provinciën tijdens de finale op 11 september om de titel ‘Brildrager van het Jaar’. De winnaar maakt dit jaar kans op een reis voor twee personen naar modestad New York inclusief 500 euro zakgeld.

Feoktistova roept brildragers op om zich op te geven: 'Ik ben op zoek naar de nieuwe ambassadeur van brildragend Nederland. Iemand die zijn of haar bril met trots draagt en dit ook uitstraalt. Ik draag zelf ook vaak een bril en voor mij is het niet alleen een middel om goed te kunnen zien, maar ook een accessoire om mijn outfit compleet te maken.'

Dit is de vijftiende keer dat Specsavers de verkiezing organiseert. 'Traditiegetrouw gaan wij ieder jaar op zoek naar het mooiste brillengezicht van Nederland. De bril is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een onmisbaar modeaccessoire. Met deze wedstrijd willen wij laten zien dat het dragen van een bril echt een manier is om uit te dragen wie je bent', aldus Ingrid Kersting, woordvoerder van specsavers.

Brildragers vanaf 16 jaar kunnen zich tot maandag 9 juni inschrijven voor de verkiezing. Het Nederlandse publiek kan van zaterdag 3 mei tot en met maandag 16 juni. De twaalf kandidaten met de meeste stemmen per provincie strijden tijdens de landelijke finale in Amsterdam om de hoofdprijs. Hier beslist de jury, bestaande uit ontwerpersduo Spijkers en Spijkers, modefotograaf Marc Deurloo, ontwerper Francisco van Benthum en Specsavers Fashion Advisor Carli Kloes, wie er met de titel en de reis naar New York naar huis gaat. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken