Dagaanbiedingen Goeiemode.nl in tv-reclame

Dagaanbiedingen Goeiemode.nl in tv-reclame
  • Bureaus
  • 5 jun 2014 @ 12:54
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesE-commerceMultichannelTussenhandel

De tweede tv-campagne van dagaanbiedingswebsite Goeiemode.nl in samenwerking met SBS bevat iedere dag een andere tv-commercial. Op elke dag volgt er een andere commercial met deals van de betreffende dag.

De Sanoma-venture Goeiemode.nl heeft voor deze campagne veel exclusieve deals gesloten met grote kledingmerken gemaakt. Voor de kledingmerken is het een perfecte manier om behalve veel te verkopen, ook aan hun naamsbekendheid te bouwen. Ook is de campagne via banners op de grootste websites te zien en op de radio is deze week iedere dag een nieuwe commercial te horen.

'We bieden elke dag online nieuwe modeaanbiedingen voor hem en voor haar. Daarbij dachten we: waarom kan dit ook niet elke dag op tv?', aldus Marthe Bosma, marketingmanager Goeiemode.nl. Samen met de producent is het gelukt om elke dag op TV een nieuwe commercial met de deals van die dag te tonen. Door deze unieke manier van commercials tonen, speelt Goeiemode.nl in op de actualiteit en biedt de campagne een perfecte koppeling met de website. Zo laat het bedrijf zien dat ze wisselende modeaanbiedingen voor iedereen die op zoek is naar een goeie modedeal.

De commercials zijn tot en met 9 juni te zien op SBS6, Net5 en Veronica. 

Goeimode.nl is een van de labels van FashionQlub, een organisatie die fashiondeals verzorgt voor verschillende websites en media, zoals eigen labels Goeiemode.nl, 42HRSClub.com en kidsdeals.nl als ook voor de Telegraaf, Veronica Magazine, VIVA en Fashionchick. De verkochte kleding is zowel voor mannen als voor vrouwen en uitsluitend van A-merken zoals Diesel, Kuyichi en Denham. Deze topmerken worden elke dag verkocht met soms wel 90% korting. Sinds november 2014 heeft Sanoma Ventures geïnvesteerd in FashionQlub waardoor het nu een van de grootste online flash-sale verkopers op het gebied van mode en lifestyle van Nederland is. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken