The Crazy Ones maakt campagne voor Big Green Egg

The Crazy Ones maakt campagne voor Big Green Egg
  • Bureaus
  • 21 jul 2014 @ 09:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenStrategieReclame

The Big Green Egg Europe heeft het Rotterdamse bureau The Crazy Ones uitgekozen om de Europese groeistrategie vorm te geven middels een geïntegreerde Europese merk-campagne, die inmiddels van start is gegaan.

Romélia Schwarzkächel, marketing manager van The Big Green Egg Europe, is blij met de nieuwe strategie. 'De Europese campagne 'Open Flavour' gaat ons helpen om in de 44 landen waarin we nu actief zijn, eenduidig naar buiten te treden en ons scherper te positioneren als de onomstreden keuze als het gaat om ultieme smaakbeleving. Het is tevens een inspirerende campagne, hetgeen past bij wat voor soort merk we willen zijn voor onze fans.'

The Big Green Egg is een keramisch buitenkooktoestel dat onder 'foodies', oftewel kookfanatici, erg populair is.

Verantwoordelijk bij klant: Romélia Schwarzkächel
Bureau: The Crazy Ones Rotterdam
Strategie: Sarah van der Heide
Creatie: Steven olde Hengel & Ralf Emmerich 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken