D-reizen en Roorda beloven beste deal
- Bureaus
- 23 sep 2014 @ 13:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesReclamePrijsE-commerce
- 23 sep 2014 @ 13:06
- Redactie Bureaus
Reisassistenten van D-reizen die hoogstpersoonlijk je auto komen wassen, de lunch maken of de planten water geven als je op vakantie bent. Tijdens de nieuwe campagne van D-reizen, die deze week van start gaat, legt de reisorganisatie de lat hoog voor zichzelf. Consumenten worden uitgedaagd om goedkopere tickets te vinden dan D-reizen zelf aanbiedt.
Ook mogen klanten proberen betere deals van andere reisbureaus aan te dragen bij de samenstelling van hun zonvakantie. Mocht dit daadwerkelijk lukken, dan mag de klant handige, nuttige, van tevoren beloofde tegenprestaties van de Persoonlijke Reisassistenten tegemoet zien.
D-reizen is er echter van overtuigd dat zijzelf altijd scherper geprijsde vliegtickets of beter samengestelde zonvakanties aanbiedt, dan consumenten online of via andere reisorganisaties kunnen vinden. Via radiocommercials, online bannering, de app, social media, eigen media en uitingen in de eigen winkels wordt deze boodschap uitgedragen.
Centraal in deze campagne, ontwikkeld door Roorda Reclamebureau uit Amsterdam, staat de Persoonlijke Reisassistent die precies weet wat de klant wil en kan zorgen voor het vakantiepakket met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Hij of zij is degene die namens D-reizen de klant aanspoort vooral op zoek te gaan naar goedkopere of betere aanbiedingen bij de concurrentie. De campagne loopt van 22 september tot en met 26 oktober.
Jan van der Wouw, directeur D-reizen: 'Consumenten spenderen uren achter de computer aan het zoeken naar zo scherp mogelijk geprijsde tickets. Wij vonden dat het hoog tijdwerd, dat zij zich realiseren dat zij bij ons in één keer kunnen slagen en zo heel wat tijd én geld besparen. Bovendien hebben wij de Persoonlijke Reisassistenten als verbinding tussen on- én offline service. Nee, wij maken het onszelf niet makkelijk als wij de beloftes bij verlies van onze uitdagingen moeten waarmaken. Maar dat moet ook. Iedereen kan namelijk zeggen dat hij of zij de goedkoopste is of de beste. Pas als consumenten beseffen dat we dit niet zomaar roepen en zien dat wij heel ver willen gaan om dit te bewijzen, is deze campagne echt geloofwaardig.'
Credits:
Bureau: Roorda
Creatie: Joeri Jansen & Allard Jaspars en Nick Philipse & Pieter Schouten
Online: Merlijn Hoek & Alex de Kok
Strategie: Marieke van den Berg
Account: Hans Bauman, Judit de Graaff & Daantje Dammers
Verantwoordelijk bij D-Reizen: Jan van der Wouw, Floor Bongers & Karlyn Blom
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- uitdaging
- beste deal
- reisassistent
- reizen
- reclamebureau
- Roorda
- vakantie
- deal
- Persoonlijke Reisassistent
- campagne
- D-reizen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing