MediaMarkt en JWT starten campagne 'Gekkenhuis'

MediaMarkt en JWT starten campagne 'Gekkenhuis'
  • Bureaus
  • 29 okt 2014 @ 10:46
  • 24532 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsActiesPrijsWinkelen

Media Markt lanceert vandaag de jaarlijkse campagne 'Gekkenhuis'. Vanaf woensdag 29 oktober tot en met zondag 2 november is er niet alleen een spectaculaire sale met lage prijzen voor de reguliere producten van Media Markt, maar ook voert het concern branchevreemde producten in hun assortiment voor speciale prijzen. De campagne komt uit de koker van JWT Amsterdam.

Er zijn twee verschillende commercials opgenomen voor de campagne. In beide commercials zien we Benjamin, de man in de Media Markt op humoristische wijze de producten van de campagne Gekkenhuis aanprijzen.

Zo is hij te zien als een soort hipster die door de winkel fietst op een bakfiets (uit het assortiment, uiteraard), terwijl hij een paar Uggs draagt. In de andere commercial is hij te zien als een wannabe-rockster drummend op een elektrisch drumstel. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken