Pixar, G-Star en byBorre spreken op Digital Dinner

Pixar, G-Star en byBorre spreken op Digital Dinner
  • Bureaus
  • 22 okt 2014 @ 14:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementE-marketingCreatie

Op de derde editie van Digital Dinner Amsterdam spreken Michael B. Johnson (Pixar), Thecla Scheaffer (G-Star) en Borre Akkersdijk (byBorre). Het thema voor de exclusieve avond met diner voor digitale creatieven uit binnen- en buitenland is dit jaar ‘Seamlessly Digital’.

De avond vindt plaats op 6 november in de nieuwe club van het Volkshotel in Amsterdam. Het event is bijna sold out, maar er zijn nog tickets te krijgen via de website DigitalDinnerAmsterdam.nl De sprekers zullen onder leiding van host Mervyn ten Dam (Achtung!) ingaan op de invloed van culturele en technologische ontwikkelingen op (digitale) creativiteit en een aantal inspirerende projecten laten zien.

Michael B. Johnson (MPG/Media Lead bij Pixar Animation Studios), Thecla Scheaffer (Chief Marketing Officer bij G-Star) en Borre Akkersdijk (Founder / Art Director byBorre) schuiven aan tafel bij 100 creatieven die werkzaam zijn op het snijvlak van creativiteit en technologie. De avond is bedoeld om ideeën uit te wisselen en elkaar te inspireren.

Het dinner sluit aan op het Amsterdam eWeek event en wordt mede georganiseerd door Achtung!, Bert Hagendoorn, Pop The Campaign en FHV BBDO. Partners van het event zijn SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog. 

www.digitaldinneramsterdam.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken