Epica 2014 Amsterdam: Extra Grand Prix in de categorie Digital voor 72andsunny

Epica 2014 Amsterdam: Extra Grand Prix in de categorie Digital voor 72andsunny
  • Bureaus
  • 21 nov 2014 @ 11:24
  • 33364 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

72andsunny heeft een extra Grand Prix gewonnen in de categorie Digital voor hun ‘Nightwalk in Marseille’ voor Google, waarvoor zij eerder deze week al een Gouden Epica wonnen. In de Koepelkerk in Amsterdam zijn gisteravond ook de volgende Grand Prix uitgereikt: tevens in de categorie Digital voor Leo Burnett Toronto met #likeagirl voor Procter & Gamble; in de categorie Outdoor voor Publicis Frankrijk met ‘Paris Zoo’ voor Musée National d’Histoire, in de categorie Pers voor Leo Burnett Beirut met ‘Making Music’ voor Virgin Radio en in de categorie Film voor BBDO New York met ‘The Boy Who Beeps’ voor General Electric.

Al eerder deze week werd de nieuw in het leven geroepen Brand Tribute Award toegekend aan Heineken. Deze nieuwe award is bedoeld om merken te eren die voortdurend innoveren en inspireren tot buitengewone creativiteit. Heineken won in de laatste vijf jaar al 16 Epica Awards waaronder zes goud en een Grand Prix voor de ‘Open your world’-campagne van Wieden+Kennedy.

Dit jaar deden 585 bureaus uit 74 landen mee. Nieuwkomers waren Cambodja, Costa Rica, Maleisië, Pakistan, Paraguay, Sri Lanka, Taiwan en Uruguay en terugkomers waren Belarus, Litouwen, Oman, Qatar and San Marino.

Voor alle uitslagen: www.epica-awards.com

Epica Amsterdam is hiermee afgesloten.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken