MediaScience doet online marketing VisitSweden

MediaScience doet online marketing VisitSweden
  • Bureaus
  • 25 feb 2015 @ 13:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieMarketingSocial mediaE-marketing

VisitSweden, communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming, schakelt digitaal marketingbureau MediaScience in voor de uitvoering van de online marketing. Doel van de campagne is Zweden promoten als vakantiebestemming, online en via social media.

Sophie Nyström, Country Manager VisitSweden Nederland, over de nieuwe samenwerking: 'We hebben met MediaScience kennisgemaakt via onze belangrijke partner Stena Line, en zijn voor hun expertise in het continu optimaliseren van online campagnes gegaan. We kijken ernaar uit om samen met MediaScience op een efficiënte manier de aantrekkelijkheid en conversie voor Zweden als reisbestemming nog verder te verhogen op de Nederlandse markt.'

René Zeedijk, Managing Partner MediaScience, is enthousiast over de komst van VisitSweden. 'Vanuit onze ruime ervaring met onder andere Stena Line hebben we veel kennis opgebouwd in digitale campagnes waarbij het promoten van landen centraal staat. We kijken ernaar uit om onze kennis voor VisitSweden in de praktijk te gaan brengen.'

VisitSweden is een communicatiebureau met als doel om het merk Zweden te promoten en om Zweden internationaal te promoten als een toeristische bestemming. VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen en heeft door haar aanwezigheid op 12 buitenlandse markten gegronde kennis over de reisvoorkeuren en kennisniveaus van deze doelgroepen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Stockholm. De online campagne wordt uitgevoerd voor de Nederlandse vestiging.

MediaScience is een innovatief en creatief digitaal marketingbureau met een specialisme in programmatic buying. Het bureau werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik, die ervaring opdeden bij zowel nationale als internationale grote merken, bureaus en uitgevers. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en techniek bereikt MediaScience de doelgroep zeer gericht. Met het eigen productenlabel Vision biedt MediaScience volledig transparantie en realtime inzicht in de online marketing. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken